جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار خارگ پس از نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح کرد:
کد خبر: ۸۲۶۸۸
دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۵

فکرشهر: شهردار خارگ پس از دیدار با دکتر درویشی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر، از اختصاص ۵میلیارد ریال اعتبار جدید جهت پروژه های شاخص پارک آبی تفریحی و ساختمان مدیریت بحران و همت دوچندان این مجموعه جهت تسریع روند عمرانی سه پروژه شاخص شهر خارگ خبر داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ، عبدالحمید صفایی با اعلام این خبر اذعان کرد: علی رغم محدودیت ها و موانع مالی که طی چند سال اخیر تمام کشور را درگیر کرده است به ویژه اینکه همواره در سال آخر دولت این مشکلات دوچندان می شود، اما مجموعه شهرداری خارگ بی وقفه تلاش کرده تا با برنامه ریزی مدون و به کارگیری تمهیدات مناسب از این موانع فایق آید.

مدیریت شهری خارگ افزود: پایه و اساس و رویکرد مجموعه نیز بر پشتکار، پیگیری همه جانبه و تکیه بر توانمندی های مجموعه رقم خورده است‌ که نتیجه آن نیز اقدامات موثری در بازآفرینی کالبد عمرانی شهر خارگ بوده است.

وی ادامه داد: در این دوره پروژه های مهمی در دستور کار شهرداری قرار گرفت که بسیاری به سرانجام رسیده و سه پروژه شاخص پارک آبی تفریحی، ساختمان مدیریت بحران و پارک بازی سرپوشیده نیز در دست اجراست که خوشبختانه با پیگیری های متعددی که در سطح کشور و استان صورت گرفت و تخصیص اعتبار نیز صورت گرفته، امید داریم تا با همت مجموعه روند پیشرفت پروژه های مجموعه تسریع پیدا کرده و هرچه سریعتر تقدیم به شهروندان شریف خارگ شوند.

صفایی همچنین با اشاره به پیگیری های متعدد این مجموعه جهت استقرار آبفا افزود: از اول دوره با علم به شرایط دشواری که به واسطه عدم بهره مندی از بودجه و تجهیزات تخصصی در حوزه آبفا برای شهرداری جزیره خارگ ایجاد شد بود، تلاش های فراوانی صورت گرفت تا با استقرار آبفا در جزیره خارگ، معضل دیرینه آب و فاضلاب خارگ حل شده و شهروندان محق جزیره نیز از خدمات با کیفیت و پایداری برخوردار شوند که همچنان امید داریم تا این مهم که بارها به طور تخصصی و موشکافانه مورد بررسی قرار گرفته است به سرانجام برسد.

شهردار خارگ از حمایت ها و نگاه ویژه استاندار بوشهر، معاونت امور عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان بوشهر و دکتر درویشی، ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه استان که همواره تلاش در همکاری و پیشبرد توسعه استان به طور خاص جزیره خارگ داشته اند تشکر می کنم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر