سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس فدراسیون دو چرخه سواری گفت: با توجه به شرایط خوب آب و هوایی و فضای مناسب استان بوشهر مسابقات لیگ برتر دو چرخه سواری باشگاه های کشور 26 دی امسال به میزبانی این استان برگزار می شود.به گزارش فکرشهر، خسرو قمری در مجمع سالانه هیات دوچرخه سوای استان بوشهر افزود: رشته دوچرخه سواری در دوسال اخیر پیشرفت خوبی داشته که از جمله موفقیت این رشته کسب نشان طلای بازیهای آسیایی اینئچون کره جنوبی پس از 25 سال رقم خورد و باعث رشد و پویایی این رشته شد.
کد خبر: ۸۳۰۱
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۰

فکرشهر: رییس فدراسیون دو چرخه سواری گفت: با توجه به شرایط خوب آب و هوایی و فضای مناسب استان بوشهر مسابقات لیگ برتر دو چرخه سواری باشگاه های کشور 26 دی امسال به میزبانی این استان برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر، خسرو قمری در مجمع سالانه هیات دوچرخه سوای استان بوشهر افزود: رشته دوچرخه سواری در دوسال اخیر پیشرفت خوبی داشته که از جمله موفقیت این رشته کسب نشان طلای بازیهای آسیایی اینئچون کره جنوبی پس از 25 سال رقم خورد و باعث رشد و پویایی این رشته شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اضافه کرد: با تعامل هیات های دوچرخه سواری استانها با آموزش و پرورش می توان ورزشکاران مستعد را برای بعد قهرمانی پرورش داد.

قمری با اشاره به برگزاری همایش دوچرخه سواری در بوشهر اضافه کرد: 20 دوچرخه از سوی فدراسیون به عنوان جوایز این همایش اهدا خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست اظهارداشت: هیات دوچرخه سواری مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان است.

احمد بهروزیان فرد افزود: با توجه به نهادینه شدن فرهنگ استفاده از دوچرخه سواری درکشورهای پیشرفته از جمله ژاپن و چین باید این فرهنگ درکشور از جمله استان بوشهر نهادینه و همگانی شود.

وی اضافه کرد: هیات دوچرخه سواری استان بوشهر هم اکنون در پنج شهرستان استان فعال است که انتظار می رود در سایر شهرستانها نیز این رشته گشترش یابد.

بهروزیان فرد بیان کرد: دراعتبارات عمرانی سال 94 احداث دو پیست تمرینی دو چرخه سواری در شهرهای بوشهر و برازجان در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد.

عبدالرسول زارعی رییس هیات دوچرخه سواری استان بوشهر نیز خواستار حمایت مادی و گسترش این رشته درسطح این استان شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر