سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛
کد خبر: ۸۳۰۲۵
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۹

فکرشهر: امروز زنگ انقلاب در مدرسه آزادی جزیره خارگ همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

به گزارش فکرشهر امام جمعه خارگ در این مراسم اظهار داشت: ۴۲ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد و آمریکای جنایتکار ۴۲ سال است که با این انقلاب سر جنگ دارد.

حجت السلام موسی کمالی با بیان اینکه ۷ رئیس جمهور آمریکا در طول این سال ها قصد براندازی انقلاب اسلامی ایران را داشتند، گفت: اکنون آنها نیستند و دست خداوند بالای تمامی دست هاست، هر زمان خدا را یاری کردید خدا هم ما را یاری خواهد کرد و پیروزی قطعی است. 

وی افزود: رمز موفقیت این انقلاب پشتیبانی از ولایت فقیه و حضور پرشور مردم است، دشمن در فضای مجازی هر آنچه دارد به میدان آورده تا مردم را بی دین کند؛ یک عده ای هم در برخی از قسمت های نظام نفوذه کرده اند و قصد دارند به این انقلاب ضربه بزنند. 

امام جمعه خارگ تصریح کرد: برخی ها در نظر دارند مردم را ناامید کنند، ولی مردم عزیز در کنار این انقلاب ایستاده اند و باید دست تک تک ملت ایران را بوسید. 

کمالی گفت: این انقلاب تا خون شهدا هست پایدار است و تداوم این انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان پابرجاست و در آینده نه چندان دور خواهیم دید این انقلاب، انقلاب کشورهای اسلامی و تمدن نوینی را ایجاد کرده است.

عبدالمجید ستایشی در آیین جشن گلبانگ انقلاب در خارگ اظهار داشت: برگزاری این جشن‌ها یادآور روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و رشادت‌های شهدا است.

وی افزود: این چنین برنامه‌هایی موجب می‌شود که رسالت‌هایمان در ادامه راه شهدا و حفظ ارزش‌ها و آرمان های انقلاب را فراموش نکنیم.

رئیس ستاد دهه مبارک فجر خارگ بیان کرد: زنگ انقلاب، زنگ بیداری، ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی است.

وی عنوان کرد: این آیین همزمان با سراسر کشور در مدرسه آزادی جزیره خارگ نیز برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر