جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۰۳۸
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: بخشدار ریگ استان بوشهر گفت: ارتقای مشارکت سیاسی و آگاهی‌های مردم از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدحسن بازویی روز یکشنبه در گلزار شهدای این بخش به مناسبت گرامیداشت اولین روز دهه مبارک فجر افزود: سرنگونی حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی، استقلال و آزادی در سیاست خارجی برمحوریت اصل نه شرقی، نه غربی و تحقیر آمریکا از دیگر رهاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

وی اظهارکرد: تشکیل سپاه پاسداران و بسیج، خودکفایی نظامی، تجدید حیات اسلام در جهان  و پیشرفت و توسعه روز افزون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و  اقتصادی از دیگر دستاوردهای چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی است.

بخشدار ریگ با بیان اینکه  شهدا،  مهم‌ترین نقش را در مسیر اهداف انقلاب اسلامی ایفا کردند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و این مهم را مدیون وجود انسان‌های با ایمان، شجاع  و انقلابی هستیم.

وی بیان کرد: امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی با عمل به احکام الهی و منویات رهبر معظم انقلاب در همه عرصه‌ها باید پاسدار واقعی ارزش‌ها و هدف‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

نواختن زنگ انقلاب در مدرسه حضرت زینب (س) و رژه موتوری سپاه محمد رسول الله (ص) از دیگر برنامه‌های نخستین روز از دهه مبارک فجر در بندرریگ بود.

بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر