دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۴۰۶
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مشارکت فعال و پرشور مردم در عرصه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا توطئه‌های دشمن را خنثی و نظام را بیمه می‌کند.

به گزارش فکرشهر، محمد تقی ایرانی روز یکشنبه د رگفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اثرگذاری حضور مردم در عرصه انتخابات و تعیین کنندگی رای مردم در ساختار جمهوری اسلامی انتظار می‌رود شاهد مشارکت پرشور مردم در این دوره از انتخابات باشیم.

وی بیان کرد: افزایش مشارکت مردم در عرصه انتخابات امری مهم و ضروری است و نباید سایر مسائل باعث شود این امر مهم اولویت اول مردم نباشد. 

ایرانی با بیان اینکه آینده کشور منوط به حضور پرشور مردم در انتخابات است اظهار کرد: هر چقدر مشارکت مردم در عرصه انتخابات بیشتر باشد مشروعیت نظام در دنیا تقویت شده و احترام و جایگاه بین‌المللی انقلاب اسلامی محکم می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: براساس قانون وزارت کشور مجری و برگزار کننده انتخابات و در استان‌ها استانداران،  فرمانداران و بخشداران مسئولیت مهم برگزاری انتخابات را به عهده دارند که براساس ابلاغ تقویم انتخابات در استان بوشهر مقدمات لازم در این زمینه  فراهم شده‌است.

وی ادامه داد: فرمانداران و بخشداران در روزهای آینده و پس از دهه فجر براساس تقویم ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور باید معتمدان را انتخاب و هیات‌های اجرایی را در زمان تعیین شده مشخص کنند.

ایرانی افزود: انتظار می‌رود مردم با آگاهی کامل، نگاه جدی به مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور و فضای بین‌المللی با حضور خود در عرصه انتخابات نقشه‌های دشمن را نقش برآب کنند.

وی گفت: فشارها و بحران‌های بین‌المللی که امروز بر ملت وارد می‌شود نباید باعث شود که ما مسئولیت سیاسی و این اولویت مهم را فراموش کنیم چون در این شرایط حضور مردم در عرصه انتخابات بسیار مهم  و تعیین کننده‌است.

ایرانی ادامه داد: حضور مردم در عرصه انتخابات فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی را تعریف می‌کند و کاهش میزان مشارکت که از هدف‌های مهم دشمن است زنگ خطری است که باید نسبت به آن حساس باشیم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره‌های عشایری ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر