سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از تکمیل گازرسانی به شهر برازجان با 36 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.به گزارش فکرشهر، غلامعباس حسینی اظهار داشت: توسعه شبکه گاز در مناطق مختلف استان بوشهر از اساسی‌ترین اولویت‌های مجموعه شرکت ملی گاز است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.وی افزود: در شرایط کنونی شهرهای استان بوشهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و بخش عمده‌ای از روستاهای استان نیز از نعمت گاز برخوردارند.
کد خبر: ۸۳۸۷
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۸

فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از تکمیل گازرسانی به شهر برازجان با 36 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش فکرشهر، غلامعباس حسینی اظهار داشت: توسعه شبکه گاز در مناطق مختلف استان بوشهر از اساسی‌ترین اولویت‌های مجموعه شرکت ملی گاز است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: در شرایط کنونی شهرهای استان بوشهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و بخش عمده‌ای از روستاهای استان نیز از نعمت گاز برخوردارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاها به ویژه روستاهای دوردست و کمتر برخوردار از برنامه‌های این مجموعه در نیمه دوم امسال است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که تمام جمعیت شهری و روستایی استان بوشهر از گاز برخوردار شوند.

حسینی تصریح کرد: مرکز شهرستان دشتستان به دلیل جمعیت بالاتر نیازمند تلاش بیشتری برای تکمیل گازرسانی است و از ابتدای امسال تاکنون شاهد روند پرشتابی برای گازرسانی هستیم.

وی از تکمیل گازرسانی به شهر برازجان با 36 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و اضافه کرد: تکمیل گازکشی به محلات و خیابان‌های مختلف برازجان از برنامه‌های اساسی است و امسال تاکنون 36 میلیارد ریال برای این مهم هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در بحث گازرسانی موجبات رضایتمندی مردم شده و امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز به زودی شاهد تکمیل گازرسانی به استان باشیم.

حسینی در پایان عنوان داشت: در سال جاری پروژه گازرسانی شهر وحدتیه نیز به بهره‌برداری رسیده و بسیاری از انشعابات این شهر نیز با موفقیت انجام گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر