جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نمایشگاه رباتیک و هوافضا روز دوشنبه در آیینی در شهرستان کنگان استان بوشهر افتتاح شد.به گزارش فکرشهر، فرماندار کنگان در این آیین گفت: حمایت از نخبگان و شرکت های دانش بنیان از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است.عباس جمشیدی افزود: حمایت از نخبگان و نفرات و گروه های برتر درمسابقات علمی و پژوهشی از مهمترین اولویت های کاری در شهرستان کنگان است.وی اضافه کرد: از این پس نخبگان و جوانانی که درعرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی بتوانند موفقیتی برای شهرستان در کشور کسب کنند، تجلیل و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۸۳۹۲
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴

فکرشهر: نمایشگاه رباتیک و هوافضا روز دوشنبه در آیینی در شهرستان کنگان استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، فرماندار کنگان در این آیین گفت: حمایت از نخبگان و شرکت های دانش بنیان از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است.

عباس جمشیدی افزود: حمایت از نخبگان و نفرات و گروه های برتر درمسابقات علمی و پژوهشی از مهمترین اولویت های کاری در شهرستان کنگان است.

وی اضافه کرد: از این پس نخبگان و جوانانی که درعرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی بتوانند موفقیتی برای شهرستان در کشور کسب کنند، تجلیل و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

جمشیدی ادامه داد: انتظار جدی از صاحبان فکر و نخبگان بویژه شرکت های دانش بنیان حرکت به سمت تجاری سازی است تا ضمن نوآوری و خلاقیت در اختراعات و ابتکارات بتوانند کمکی به رونق تولید و تجارت و اقتصاد باشند.

رییس مرکز رشد علم و فناوری شهرستان کنگان گفت: هم اکنون چهار شرکت دانش بنیان در زمینه رباتیک، برق و ابزار دقیق، تجهیزات صنعتی، کارآفرینی و دو تیم در زمینه نوآوری زیر نظر این مرکز فعالیت می کنند.

علی محمدی افزود: در زمینه نوآوری دو تیم از شرکت های دانش بنیان مشغول ساخت فیلتر صنعتی و تولید بخاری خورشیدی هستند.

وی اضافه کرد: در سال 92 یکی از شرکت های دانش بنیان به عنوان کارآفرین برتر کشوری انتخاب و در زمینه رباتیک نیز نخبگان این شهرستان به چندین مقام کشوری در مسابقات مختلف دست یافتند. 

مسوول برگزاری نمایشگاه رباتیک و هوافضای کنگان بیان کرد: این نمایشگاه یک روزه درمکانی به مساحت 150 مترمربع در مدرسه شهید پرهیزگار کنگان برپا شده است.

احسان بحرینی گفت: دراین نمایشگاه پنج غرفه رباتیک، هوافضا، خلاقیت، مهارت زندگی و اریگامی (کار با کاغذ) برپا شده است و 50 نفر از اعضای شرکت دانش بنیان مبتکران پارس کارها و فعالیت های خود را در معرض دید عموم قرار داده ند. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر