چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۱۸۸
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

فکرشهر: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر گفت: با تصویب، دستورالعمل تأمین معیشت ملوانان استان بوشهر، ترخیص کالای همراه ملوان ساماندهی و ضابطه‌مند می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حیدر ساجدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع ته‌لنجی و واردات کالای همراه ملوان یکی از چالش‌های اساسی در استان بوشهر است که تلاش‌های گسترده‌ای برای بهبود این روند صورت گرفته است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ضابطه‌مند کردن کالای ته‌لنجی و تأمین معیشت ملوانان، اضافه کرد: دستورالعملی توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همکاری استاندار بوشهر تدوین شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر بیان کرد: این دستورالعملی پس از کار کارشناسی در کمیته‌های مربوطه برای طرح و تصویب نهایی به جلسه سران قوا ارسال شد.

وی با اشاره به تدوین این دستورالعمل با رویکرد تأمین معیشت ملوانان ادامه داد: انتظار می‌رود با تصویب این دستورالعمل ورود و ترخیص کالای همراه ملوان ساماندهی و ضابطه‌مند شود.

ساجدی از پیگیری‌های استاندار بوشهر برای رفع محدودیت‌های تردد شناورهای استان بوشهر خبر داد و افزود: مجوز سفر سوم شناورهای سفاری صادر شده و سفر این شناورها از اسکله‌های استان بوشهر آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه شناورهای استان بوشهر از ۲۵ بهمن سفر سوم خود را آغاز کرده‌اند افزود: برای هر شناور مجوز ترخیص ۳۰ وانت کالا صادر شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر