جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست پایگاه دریابانی گناوه گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی یک میلیون و 398 عدد کپسول صدمیلی گرمی ترامادول (توهم زا و اعتیادآور) از یک فروند شناور باوری درحوزه استحفاظی این شهرستان کشف و ضبط شد.به گزارش فکرشهر، سرهنگ رحمت اله رستمی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این شناور که قصد تخلیه این محموله را به همراه مقادیر زیادی کالای قاچاق دریکی از خورهای این شهرستان داشت بموقع شناسایی و با هماهنگی مقام های قضایی توقیف شد.
کد خبر: ۸۴۳۴
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۲

فکرشهر: سرپرست پایگاه دریابانی گناوه گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی یک میلیون و 398 عدد کپسول صدمیلی گرمی ترامادول (توهم زا و اعتیادآور) از یک فروند شناور باوری درحوزه استحفاظی این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ رحمت اله رستمی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این شناور که قصد تخلیه این محموله را به همراه مقادیر زیادی کالای قاچاق دریکی از خورهای این شهرستان داشت بموقع شناسایی و با هماهنگی مقام های قضایی توقیف شد.

وی ارزش تقریبی ریالی کالاهای مکشوفه از این شناور را 12 میلیارد و 220 ریال اعلام کرد و گفت: 52 هزارو650 متر پارچه، یکهزار و 800 کیلوگرم پوشاک، 100 حلقه لاستیک، 10 دستگاه کپی، یکهزارو300 رشته لامپ، چهارهزارو400 قلم انواع لوازم آرایشی و 22 هزار و 800 عدد لوح فشرده ازعمده کشفیات این شناور بوده است.

سرپرست پایگاه دریابانی گناوه افزود: این شناور توقیف و در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و کالاهای کشف شده نیز تحویل انبار قضایی گمرک این شهرستان شد.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر