سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار کنگان گفت: مسئولان از ارائه آمارهای غیرواقعی مسافران نوروزی پرهیز کنند...
کد خبر: ۸۵۰
سه‌شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

فرماندار کنگان گفت: مسئولان از ارائه آمارهای غیرواقعی مسافران نوروزی پرهیز کنند.

به گزارش فکرشهر، عباس تبرکی اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای جاذبه‌های گردشگری و توریستی بسیار مناسب و ارزشمندی است و استفاده بهینه از این جاذبه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی همه ساله شاهد حضور چشمگیر مهمانان نوروزی در این شهرستان هستیم و با توجه به وضعیت مطلوب آب و هوا ماندگاری مهمانان نیز هر ساله بیشتر شده است.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر اماکن اقامتی و همچنین رستوران‌ها و مراکز عرضه مواد غذایی در آمادگی به سر می‌برند و قبل از تعطیلات تمام شرایط برای ورود گردشگران به شهرستان فراهم شده بود.

تبرکی با اشاره به برخی مشکلات در خدمات‌رسانی به مهمانان تصریح کرد: مسئله خودپردازها در ایام تعطیلات همواره از معضلات شهرستان کنگان است و از مدیران بانک‌ها می‌خواهیم به گونه‌ای عمل کنند که مهمانان و گردشگران در تعطیلات با مشکل نقدینگی مواجه نشوند.

وی همچنین از کاهش ظرفیت اسکان مدارس در تعطیلات نوروزی در کنگان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از کلاس‌های درس در کنگان هوشمندسازی شده‌اند، مدیران مدارس اجازه استفاده از کلاس‌های هوشمند برای اسکان مهمانان را نمی‌دهند و این امر سبب شده که ظرفیت کلاس‌های محل اسکان کاهش یابد.

فرماندار کنگان همچنین در ارتباط با نحوه اعلام آمار مهمانان نوروزی نیز بیان کرد: آمار مهمانان نوروزی باید به طور واقعی و صحیح اعلام شود و مسئولان باید دقت کنند از آمار غیر واقعی پرهیز کنند.

تبرکی گفت: از همه مسئولان و مدیران و مردم شهرستان می‌خواهیم در فراهم کردن فضایی بانشاط و ایمن برای مهمانان نوروزی تلاش کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر