سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: نانواداران مکلف هستند در بحث زمان پخت حتماً در چارچوب قانون عمل کرده و زمان کامل را باید رعایت و همچنین نسبت به نظم و انضباط در حوزه کاری دقت کنند...
کد خبر: ۸۵۰۲۶
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: نانواداران مکلف هستند در بحث زمان پخت حتماً در چارچوب قانون عمل کرده و زمان کامل را باید رعایت و همچنین نسبت به نظم و انضباط در حوزه کاری دقت کنند.

به گزارش «فکرشهر» و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فتح الله نوروزی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان اظهار داشت: نانواداران، در جریان آرد فروشی‌ها و مسائلی که دارند، در چارچوب قانون عمل کنند، زیرا در غیر این صورت، در راستای اعمال قانون، برخورد با آنها صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ادارات صنعت، معدن، و تعزیرات نسبت به نظارت دقیق بر نانوایی‌ها برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

نوروزی افزود: کارگروه آرد و نان قطعا نظارت لازم بر نانوایی ها خواهند داشت و در صورت مشاهده تخلف، قطعا برخورد در چهارچوب قانون صورت خواهد گرفت.

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان دشتستان - روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه 1399 - به ریاست فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان با حضور مظفری ـ معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ـ قائدی ـ مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ـ حق رو ـ مسوول نظارت اداره صمت ـ مدیران ذیربط و رئیس صنف نانوایی ها در دفتر فرماندار برگزار شد. 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر