سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۱۲۶
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات یک تن و ۷۷۰ کیلوگرم تریاک در جنوب این استان کشف کردند.

به گزارش فکرشهر، ارسطوترکمان منش روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه کشف این مقدار مواد مخدر در استان بوشهر کم سابقه است افزود: قاچاقچیان مواد مخدر با استفاده از قایق‌های تندرو از مسیر دریا این مقدار مواد مخدر را وارد و در ساحل یکی از شهرستان‌های جنوبی این استان تخلیه کردند.

وی اضافه کرد: متخلفان قصد داشتند این مواد را با خودرو به عمق کشور منتقل کنند که با اشرافیت اطلاعاتی و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات این استان کشف و ضبط شد.

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بیان کرد: در این ارتباط یک دستگاه خودرو، ۲ دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه بی‌سیم توقیف، پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان بوشهر شده‌است.

ترکمان منش یادآورشد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۸ تن و ۵۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خشکی و آبی استان بوشهر از سوی ارگان‌های مبارزه کننده با سوداگران مرگ با همکاری دستگاه قضایی کشف و ضبط شده‌است.

وی ادامه داد: از مجموع این کشفیات بیش از ۱۳تن و ۱۵۵ کیلوگرم در حوزه آبی کشف شده‌است که بیش از ۷۰ درصد مجموع کل کشفیات این استان را شامل می‌شود.

ترکمان منش گفت: در این بازه زمانی ۳۸ باند ترانزیت مواد مخدر منهدم و سه هزار و ۲۲۳ نفر مرتبط با جرائم مواد مخدر در استان بوشهر دستگیر و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی این استان شده‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر