جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۱۵۷
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیرساخت‌های درمانی شهرستان کنگان تسریع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی عصر سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های درمانی شهرستان کنگان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های درمانی در جنوب استان بوشهر ضروری است و در این راستا پیگیری جدی داریم.

وی اضافه کرد: برای احداث پروژه‌هایی شبیه به درمانگاه تخصصی شهید هاشمی، باید ناظر مقیم در محل حاضر باشد تا مراحل کار را روزانه بررسی و ارزیابی فنی نماید تا شاهد معضلات هزینه بر و غیر قابل توجیه شبیه اتفاقات ناراحت کننده ساختمان الحاقی نباشیم.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وجود ناظر شهرستانی در پروژه‌هایی که توسط استان در درون شهرستان تعریف و اجرا می‌شود، باعث تضمین کیفیت پروژه می‌شود.

احمدی از پیمانکار درمانگاه تخصصی شهید هاشمی خواست، کار را حتی یک روز هم تعطیل نکند و به تأخیر نیندازد.

وی خطاب به پیمانکار تاکید کرد: چنانچه کار را تعطیل یا کند کند، بودجه موجود به پروژه‌ای دیگر اختصاص خواهد یافت و لذا سرعت، دقت عمل و البته کیفیت، از مهمترین درخواست ما برای تکمیل این پروژه مهم است.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر همچنین از پروژه اصلاح سیستم فاضلاب و سرویس‌های بهداشتی ساختمان الحاقی بازدید به عمل آورد و در ادامه از پنج اتاق عمل بهسازی و تعمیر شده این مرکز درمانی نیز بازدید به عمل آورد و کیفیت کار را مورد ارزیابی قرار داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر