پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر گفت: تشکیل مجمع خیرین ورزش دوست در برنامه های این اداره کل قرار گرفته است.به گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان فر روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه سالن ورزشی بانوان بندرریگ افزود: با تشکیل این مجمع همانند مجمع خیرین مدرسه و مسکن ساز، افراد خیری که توان مالی دارند شناسایی و از آنها درخواست می شود تا درعرصه احداث اماکن و فضاهای ورزشی که عام المنفعه است، ورود کنند.
کد خبر: ۸۵۲۵
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر گفت: تشکیل مجمع خیرین ورزش دوست در برنامه های این اداره کل قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان فر روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه سالن ورزشی بانوان بندرریگ افزود: با تشکیل این مجمع همانند مجمع خیرین مدرسه و مسکن ساز، افراد خیری که توان مالی دارند شناسایی و از آنها درخواست می شود تا درعرصه احداث اماکن و فضاهای ورزشی که عام المنفعه است، ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه مجوز واگذاری پروژه های نیمه تمام ورزشی به بخش خصوصی صادر شده است، گفت: دراین ارتباط اداره کل ورزش وجوانان استان بوشهر آماده واگذاری طرح های نیمه تمام ورزشی به بخش خصوصی است.

مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان بوشهر بیان کرد: دراین استان 16 پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد که این اداره کل با عطای تسهیلات بانکی به بخش خصوصی، این پروژه ها را واگذار خواهد کرد.

به نوشته ی ایرنا، وی از اقدام خیر بندرریگی در احداث سالن ورزشی بانوان بندرریگ قدردانی کرد و گفت: این خیر که از افراد نیک نام درسطح کشور است اولین خیری است که به ورزش استان بوشهر کمک کرده است.

عملیات اجرایی سالن ورزشی بانوان بندرریگ روز جاری در زمینی به مساحت یکهزار و24 مترمربع آغاز شد که بخشی از ساخت آن را یک خیر تقبل کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر