چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۳۷۹
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: اعضای هیات اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان های دیر و کنگان استان بوشهر در نشست معتمدین این شهرستانها انتخاب شدند.

به گزارش فکرشهر، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دیر و دبیر ستاد انتخابات  سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان دیر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: بر اساس رای گیری بعمل آمده عیسی محمددوست، علی حجری، علی عباسی، سلمان بحرینی، عقیل امینی، عبدالعلی مسعودی، حمید حسینی، احمد محمودی ، حسین اعتباری به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات این شهرستان انتخاب شدند.

مسعود تنگستانی بیان کرد: برگزاری انتخابات با شکوه و با حضور پرشور مردم در اقتدار ملی تاثیر گذار و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات دشمنان را مایوس و ناامید می‌کند .

وی گفت: برای برگزاری انتخابات باشکوه، باید تمام امکانات و نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی بر اساس ضرورت و درخواست فرمانداری و بخشداران تا پایان انتخابات در اختیار ستاد انتخابات و هیات نظارت مرکز شهرستان وبخش‌های تابعه قرار گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر افزود: برای  تشکیل هیات اجرایی انتخابات ۳۰ نفر از معتمدان شهرستان از اصناف و گروه‌های مختلف معرفی و از بین آنها اعضای اصلی و علی البدال انتخاب می‌شوند.

***

 فرماندار کنگان گفت: هیات اجرایی انتخابات باید فقط در مسیر قانون انتخابات حرکت کند و شور و نشاط سیاسی و تقویت مشارکت در انتخابات را سبب شود.

سید علی پاک‌نژاد بیان کرد: براساس رای گیری بعمل آمده درویش رستگار، عبدالرضا طهماسبی، عمار جعفری، یوسف حقیقت، عسکر زیبا ، علی اکرمی، علیرضا سطحانیان، حسن دوراهکی و شیخ علی محمدی به عنوان اعضای اصلی و علی منفرد، اسماعیل کمالی، غلامحسین خیاط، عقیل عبداللهی پور و مجتبی طاهری زاده نیز به عنوان اعضای علی البدل از سوی معتمدان انتخابات شهرستان کنگان معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در ترکیب معتمدان پیشنهادی اقشار مختلف شهرستان به ویژه  اصناف و بازاریان، روحانیت، مدیران با تجربه، خانواده شهدا و ایثارگران حضور دارند.

پاک‌نژاد با اشاره به ضرورت مقید بودن به اخلاق در برگزاری انتخابات افزود: اعضای هیات اجرایی فارغ از هرگونه نگاه حزبی، جناحی و سلیقه ای با حفظ بی‌طرفی باید برای انجام وظایف قانونی تعیین شده اقدام کنند.

وی برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم را از مهمترین هدف‌های مجریان انتخابات عنوان کرد و گفت: برای حضور پرشور مردم و برگزاری انتخاباتی پر شور تلاش می‌شود.

نام‌نویسی شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر