شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: آزمایش پهپاد انتخاری ایران در جریان رزمایش محمد رسول الله (ص) بازتاب گسترده ای در رسانه های ترکیه به جای گذاشت.به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، خبر آزمایش این پهپاد از سوی خبرگزاری آناتولی به عنوان خبرگزاری مادر در ترکیه و نیز دیگر خبرگزاریهای معتبر این کشور همانند جیهان، دوغان نیز منتشر و از سوی رسانه های نوشتاری و نیر رسانه های اینترنتی در تیترهای مختلف و با مضامین مشابه بطور بسیار گسترده درج شد.در خبر آناتولی که به نقل از ایرنا منتشر شد آمده است: ایران پهپاد انتحاری خود را در جریان رزمایش 'محمد رسول الله (ص) که یک هفته بطول خواهد انجامید آزمایش کرد.
کد خبر: ۸۵۴۴
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۳

فکرشهر: آزمایش پهپاد انتخاری ایران در جریان رزمایش محمد رسول الله (ص) بازتاب گسترده ای در رسانه های ترکیه به جای گذاشت.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، خبر آزمایش این پهپاد از سوی خبرگزاری آناتولی به عنوان خبرگزاری مادر در ترکیه و نیز دیگر خبرگزاریهای معتبر این کشور همانند جیهان، دوغان نیز منتشر و از سوی رسانه های نوشتاری و نیر رسانه های اینترنتی در تیترهای مختلف و با مضامین مشابه بطور بسیار گسترده درج شد.

در خبر آناتولی که به نقل از ایرنا منتشر شد آمده است: ایران پهپاد انتحاری خود را در جریان رزمایش 'محمد رسول الله (ص) که یک هفته بطول خواهد انجامید آزمایش کرد.

این خبرگزاری با اشاره به اینکه این پهپاد دارای قابلیت استفاده در یک بعد 250 کیلومتری است نوشت: ژنرال 'احمد رضا پوردستان' فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران از این پهپاد به بمبی با قابلیت حرکت یاد کرد.

خبر یاد شده در روزنامه های 'حریت'، 'ملیت' ، خبرترک' ، 'رادیکال' که پرتیراژترین روزنامه های ترکیه هستند و بسیاری پایگاههای اینترنتی خبری همانند 'سون دقیقه'، 'خبرلر' ، تایم ترک' نیز درج شده است.

http://shafaqna.com/persian/media/k2/items/cache/dfe711315dc0bde9b99a8c6f37dc3d09_XL.jpg

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر