چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در آیین تکریم و معارفه ی روسای بنیاد شهید دشتستان ضمن تشکر و تقدیر از خدمات رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اظهار داشت: خدمتگذاری به خانواده...
کد خبر: ۸۵۴۶
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۳

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: ایثارگران و خانواده های شهدا پشتوانه های مستحکم جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در آیین تکریم و معارفه ی روسای بنیاد شهید دشتستان ضمن تشکر و تقدیر از خدمات رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اظهار داشت: خدمتگذاری به خانواده شهدا و حفظ و نشر فرهنگ ایثارگری از جمله کارهای مهم بنیاد شهید است که باید به شایستگی صورت پذیرد .

دکتر زارع با تاکید بر این که ایثارگران گرانقدر و خانواده های معزز شهدا پشتوانه های مستحکم جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: مسوولین بنیاد شهید و کارکنان مربوطه خدمت به این اقشار گرانقدر را افتخار دانسته و ما نیز در صورت رضایت آن خانواده های گرامی به خود می بالیم.

وی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران در اعتلای نام ایران و نظام جمهوری اسلامی نقش آفرین بودند، به همین سبب خدمت به آنان امری مهم و ارزشمند است .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای خدمت به جامعه هدف بنیادشهید، گفت: انسان های مومن در هرکجا که قرار بگیرند منشاء خیر و برکت هستند .

حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری با تاکید بر تلاش مضاعف برای بهبود وضعیت زندگی خانواده های شهدا و ایثارگران ،اضافه کرد: شهدا و ایثارگران دل در گرو نظام اسلامی داشتند  ودر این راه جان شیرین خود نثار اسلام کردند.

وی افزود: سیاست ما در بنیاد شهید تحقق منویات رفیع مقام معظم رهبری و اهداف دولت تدبیر و امید که برخاسته از همین نظام مقدس اسلامی است می باشد.

در پایان این نشست که جمعی از مسئولین و جانبازان و خانواده شهداء نیز حضور داشتند، احمد ملک زاده به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان معرفی و از خدمات کامبیز ابراهیمی یگانه تقدیر به عمل آمد.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر