جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۶۲۰
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: مهم‌ترین موضوع در انتخابات ۱۴۰۰، مشارکت حداکثری است  چراکه حضور حداکثری پای صندوق رای، نظام و کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالکریم گراوند در نشست مدیران ستادی استانداری بوشهر، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر در ۲۸ خرداد سال آینده بیان کرد: مهم‌ترین موضوع در انتخابات ۱۴۰۰، مشارکت حداکثری است و موضوعی که نظام و کشور را بیمه می‌کند حضور پای صندوق رای است.
 
وی با تاکید بر فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات از سوی دستگاه‌های مسئول تصریح کرد: حضور همه سلایق و نگاه‌های سیاسی در انتخابات، زمینه مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای را فراهم می‌کند.
 
استاندار بوشهر، برپایی انتخابات سالم را ضروری دانست و تاکید کرد: اجرای دقیق قانون وظیفه همه عوامل برگزاری انتخابات است.
 
وی با بیان اینکه فضای اعتماد به جامعه با اجرا و عمل به قانون فراهم می‌شود عنوان کرد: توسعه و پیشرفت کشور با عمل به قانون محقق می‌شود.
 
گراوند با تاکید بر اینکه در بررسی صلاحیت کاندیداها، بر اساس ضوابط و مقررات عمل می‌شود بیان کرد: انتخابات سال آینده با تمهیدات فراهم شده با رعایت قوانین و در کمال آرامش برگزار می‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های همه جانبه مسئولان در راستای خدمات‌رسانی و آرامش مردم گفت: با وجود ویروس کرونا و مشکلات گوناگون، خدمات ارائه شده از سوی مسئولان استانی به مردم درخور تحسین است.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه کرونا تاثیر زیادی بر همه امور اقتصادی و طرح‌های عمرانی داشت بیان کرد: در این مدت با همدلی و تلاش‌های مدیران نه تنها روند کاری متوقف نشد بلکه طرح‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و بهره‌برداری شد.
 
گراوند از پرداخت مطالبات کارکنان خبر داد و تاکید کرد: هر چند منکر مشکلات مالی نیستیم، اما تمام مطالبات قانونی پرداخت شده و به دنبال این هستیم که زمینه کمک‌های بیشتری به همکاران فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر