پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۶۲۶
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۳

فکرشهر: امام جمعه بندر دیر استان بوشهر گفت: در زمان حاضر نیاز به بصیرت عباسی داریم تا همچون حضرت عباس فریب وعده‌های توخالی دشمن را نخوریم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در جشن میلاد سرداران کربلا و روز پاسدار و جانباز افزود: سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها و بویژه دفاع از ارزش ها خوش درخشیده و حضوری تعیین کننده داشته است.

وی ضمن قدردانی از خانواده های صبور و شکیبا جانبازان بیان کرد: باید قدردان خانواده‌های جانبازان باشیم و نیاز جامعه درس گرفتن از سالار شهیدان ابوالفضل عباس و امام سجاد است.

امام جمعه دیربصیرت افزایی و استقامت را ضروری دانست و اضافه کرد: ملت با بصیرت پشت سر رهبری ایستاده و مثل قمربنی هاشم ولایت مداری خود را نشان داده‌است.

فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین(ع) منطقه چهارم ندساگفت: هر زمان نیاز کشور احساس شود سپاه همواره در صحنه‌های سرنوشت ساز حضور پیدا می‌کند و ذره‌ای از آرمان و ارزش‌ها کوتاه نخواهد آمد و پایان ماموریت پاسداران شهادت است.

ناوسالار یکم پاسدار بهرام امیرنژاد ضمن تبریک میلاد با سعادت سالار شهیدان، ابوالفضل العباس و امام سجاد و تبریک روز پاسدار و جانباز افزود: سپاه در نبرد در دریا و مقابله به مثل خوش درخشیده  و هر زمان اقتدار کشور طلب می‌کند حضوری فعال دارد و در حوزه اقتصادی پروژه‌های عظیم اقتصادی توسط سپاه اجرا شده‌است.

وی گفت: در عرصه سد سازی و ساخت پالایشگاه نیز پروژه بزرگ ستاره خلیج فارس توسط سپاه به بهره‌برداری رسیده‌است.

در ادامه حسین ابراهیمی مداح اهل بیت در وصف میلاد سالارشهیدان و ابوالفضل العباس و امام سجاد به مولودی خوانی پرداخت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر