جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۶۹۴
شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ بیانگر مردم سالاری دینی، تضمین کننده امنیت ملی و اقتدار نظام است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی، عبدالکریم گراوند روز شنبه به مناسبت آغاز سال جدید در پیامی ادامه داد: در همین راستا همه آحاد جامعه با هر نگاه، گرایش و دیدگاهی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کنند و برگزار کنندگان امر انتخابات نیز باید فضا را برای مشارکت پرشور مردم فراهم کنند.

وی بیان کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا از  جمله رویدادهای مهم سال ۱۴۰۰ به شمار می‌رود.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: براساس قانون اساسی، در قالب انتخابات شوراهای اسلامی مدیریت محلی به مردم واگذار می‌شود و این مهم همواره از آرزوهای ملت بزرگ ایران بوده است.

وی با بیان اینکه امام راحل حفظ نظام اسلامی را از اوجب واجبات اعلام کردند افزود: در این راستا همه باید تلاش کنند به این واجب مورد تاکید رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) عمل شود.

استاندار بوشهر گفت: انتخابات از مهم‌ترین عرصه مشارکت سیاسی اجتماعی مردم به شمار می‌رود و حضور پرشور مردم در انتخابات می‌تواند سال ۱۴۰۰ را به سال ناامیدی برای دشمنان و امید آفرینی برای مردم تبدیل کند.

وی اضافه کرد: سال ۱۳۹۹ با وجود همه مسائل و مشکلات از جمله مسائل اقتصادی که دشمنان این کشور برای جدا کردن مردم از نظام طراحی کرده بودند و ویروس کرونا که به نوبه خود بر زندگی، معیشت و نشاط جامعه تاثیرگذار بود را با همدلی، همراهی مردم و مسئولان پشت سر گذاشته شد.

گراوند با تاکید بر گره گشایی مشکلات در سال ۱۴۰۰، گفت: با روندی که در پیش است امید می‌رود در سال ۱۴۰۰ ویروس کرونا از بین برود و سلامتی کامل بدون دغدغه به جامعه بازگردد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر