سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۷۲۹
يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰

فکرشهر: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: اماکن تاریخی و موزه‌های استان بوشهر با رعایت پروتکل‌ها پذیرای گردشگران است.

به گزارش فکرشهر، سکینه سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وضعیت شهر بوشهر از زرد به نارنجی تغییر کرده و مسافرانی که به این شهر سفر کرده‌اند، باید طی سه شبانه‌روز به مبدا خود برگردند.

وی با اشاره به ممنوعیت سفر با خودرو شخصی به شهرستان‌های ساحلی بوشهر، کنگان، گناوه و دیلم اضافه کرد: پروتکل سفر ایمن و مسئولانه ویژه ایام نوروز در استان بوشهر تدوین شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر خاطرنشان کرد: پنج هزار تخت اقامتی در ۶۵ مرکز بوم‌گردی و ۳۰ هتل و هتل آپارتمان در استان بوشهر وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های کرونایی باعث کاهش سفرها به استان شده است، افزود: حدود ۶۰۰ مسافر از ۲۸ اسفند ماه تا اول فروردین در مکان‌های اقامتی استان با رعایت پروتکل بهداشتی اسکان یافته‌اند.

سالاری با اشاره به آمادگی مراکز اقامتی استان بوشهر برای پذیرش مسافر در قالب دستورالعمل‌های سفر ایمن و هوشمند ادامه داد: امکان سفر با وسایل نقلیه عمومی و تورهای گردشگری در ایام نوروز فراهم است.

وی با اشاره به بازدید گردشگران از موزه‌ها، بناهای تاریخی و مراکز گردشگری بر اساس دستورالعمل بهداشتی گفت: از فعالیت تورهای بدون کد در استان بوشهر جلوگیری خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر