پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افت فشار آب در روزهای اخیر را به کاهش بارندگی در کازرون مرتبط می داند.به گزارش فکرشهر، از اواخر هفته گذشته تاکنون، فشار آب در شهر برازجان، بخشی از شهر بوشهر و روستاهای اطراف افت داشته و شهروندان بعضا از قطع بدون برنامه آب در برخی ساعات روز گلایه مند هستند.
کد خبر: ۸۵۷۷
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افت فشار آب در روزهای اخیر را به کاهش بارندگی در کازرون مرتبط می داند.

به گزارش فکرشهر، از اواخر هفته گذشته تاکنون، فشار آب در شهر برازجان، بخشی از شهر بوشهر و روستاهای اطراف افت داشته و شهروندان بعضا از قطع بدون برنامه آب در برخی ساعات روز گلایه مند هستند.

مدیرعامل آبفا استان بوشهر در این خصوص می گوید: بیش از 90 درصد آب شرب استان بوشهر از استان های همجوار تامین می شود که 40 درصد آن مربوط به چشمه ساسان و منابع آب شهرستان کازرون است، اما متاسفانه امسال وضعت بارش ها در کازرون خوب نبوده و سطح چشمه و منابع تامین آب در این منطقه کاهش یافته است.

کیقباد یاکیده با بیان اینکه وضعیت منابع آبی کازرون در پی کاهش بارندگی نگران کننده شده، افزود: افت سطح چشمه ساسان به عنوان منبع مهم تامین آب استان، باعث کاهش فشار آب ورودی استان شده، طوری که این کاهش از 6 درصد شروع و اکنون به حدود 25 درصد رسیده است.

یاکیده افزود: کل شهرستان دشتستان به جز بخش های ارم و بوشکان و بخشی از شهرستان بوشهر به همراه روستاهای در مسیر تا سمت شبانکاره از خط انتقال آب کازرون تامین می شوند که برای مشترکان این مناطق خصوصا آنهایی که در پایین دست خطوط هستند، افت فشار تحمیل شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه امیدواریم با بارندگی های جدید، وضعیت منابع آبی کازرون بهبود یابد، گفت: از هم استانی ها خصوصا آنهایی که در ابتدای مسیر خطوط آب هستند درخواست داریم در مدیریت مصرف آب کوشا باشند.

منبع:خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر