سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۷۸۰
سه‌شنبه ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

فکرشهر: رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: نخستین رویداد استارتاپی ۱۴۰۰ با عنوان جشنواره ایده پردازی، ارزیابی و پذیرش تیم‌های نوآور در مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، علی احمدی زاده روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این رویداد استارتاپی با همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان بوشهر ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ با محوریت دریا، انرژی و صنایع خلاق برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت کنندگان و ارسال ایده ها مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ است و بعد از این تاریخ، ارزیابی اولیه ایده‌های ثبت‌نامی از سوی داوران مجرب انجام و  از بین ایده‌های موجود، حداقل ۱۰ و حداکثر ۱۵ ایده با افراد و تیم‌های کاری ثبت‌نام شده فراخوان می‌شوند.

احمدی زاده گفت: همچنین در تاریخ ۱۸ و ۱۹ فروردین در قالب کلاس‌های توانمندسازی و منتوری‌های حرفه‌ای، تیم‌های شرکت‌کننده آماده ارائه و ارزیابی و۲۰ فروردین نیز داوری نهایی انجام و در پایان سه تیم برتر معرفی و جوایز ویژه رویداد نیز به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

وی بیان کرد: جوایز نخستین رویداد استارتاپی ۱۴۰۰ برای تیم اول مبلغ سه میلیون تومان،  تیم دوم ۲ میلیون تومان و  تیم سوم مبلغ یک میلیون تومان تعیین شده است.

احمدی زاده گفت: همچنین  استقرار رایگان سه تیم نوآور برتر در فضای اشتراکی مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی بوشهر و منتوری و مشاوره رایگان و دائم تیم‌های نوآور برتر برای تجاری‌سازی ایده‌های خود از جمله دیگر جوایز تعیین شده برای برگزیدگان نخستین رویداد استارتاپی ۱۴۰۰ در استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر