چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۸۵۹
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر گفت: تاکنون سه هزار نفر در استان بوشهر واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای واکسیناسیون کرونا برای ایمنی گروه‌های پرخطر در استان بوشهر تلاش خوبی صورت گرفته و تاکنون سه هزار نفر در استان واکسینه شده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۳۰ نفر از کادر پزشکی و پرستاری فعال در واحدهای مراقبت‌های ویژه بخش کرونایی بیمارستانی با دریافت محموله نخست ارسال واکسن کرونا در استان بوشهر واکسینه شدند.

کشمیری اضافه کرد: در مرحله دوم و سوم نیز کارکنان مراکز بهداشتی درمانی و پزشکانی که با بیماران کرونایی سر و کار دارند و کارکنان آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی، مجموعه کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی واکسن کرونا واکسینه شدند.

واکسیناسیون ۱۰ هزار نفر کادر درمان

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر اضافه کرد: تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۰ هزار نفر از کادر درمانی و پرستاری استان بوشهر واکسینه می‌شود.

وی افزود: ۵۲ هزار نفر از افراد سنین بالای ۶۵ سال و ۷۴ هزار نفر از افراد بین سنین ۵۵ تا ۶۵ سال و ۳۹ هزار بیمار پرخطر و ۵۰ هزار بیمار فشار خونی، عروق مغزی، دیابتی و خانم‌های باردار علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

کشمیری با اشاره به اینکه در فصل بهار ۲۵۰ هزار نفر در استان بوشهر علیه کرونا واکسینه می‌شوند، خاطرنشان کرد: معلولان، زندانیان و افراد آسیب‌پذیر از دیگر گروه‌های اولویت‌دار برای دریافت واکسن کرونا هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر