پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست شورای سلامت دشتستان مطرح شد:
به گزارش فکرشهر، عادل دهدشتی در شورای سلامت دشتستان با اشاره به نقش امنیت غذایی به عنوان یکی از ارکان امنیت ملی در اسناد توسعه، اظهار داشت: یکی از مولفه های اصلی...
کد خبر: ۸۶۱۰
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان با تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان به جهت اجرای مراحل طرح نظام سلامت، گفت: اجرای مراحل تحول نظام سلامت و ورود پزشکان متخصص به شهرستان  موجب بهبود خدمت رسانی در حوزه سلامت و درمان شده است .

به گزارش فکرشهر، عادل دهدشتی در شورای سلامت دشتستان با اشاره به نقش امنیت غذایی به عنوان یکی از ارکان امنیت ملی در اسناد توسعه، اظهار داشت: یکی از مولفه های اصلی امنیت غذایی، سالم بودن مواد غذایی بویژه تولیدات کشاورزی است .

وی در ادامه برخورد جدی جهاد کشاورزی با فروشندگان و واحد های توزیع کننده سموم غیر مجاز کشاورزی در دشتستان با همکاری اصناف و شبکه بهداست و درمان را خواستار شد .

دهدشتی در پایان با تاکید بر فرهنگ‌سازي، آموزش و آگاهی دادن در خصوص مصرف دخانيات بویژه قليان و نشان دادن مضرات آن، تصریح کرد: کنترل و برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی به خصوص قلیان در پارک ها و اماکن عمومی بایستی صورت گیرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز در این نشست گفت: عرضه و فعالیت غرفه های فروش لوازم بهداشتی و آرایشی در بازار روز برازجان باید ممنوع شود.

علیرضا حاجیونی تصریح کرد: استفاده لوازم آرایشی و بهداشتی در جمعه بازار و دست فروشان دوره گرد احتمال بروز بیماری های پوستی را به همراه دارد که توصیه می شود شهروندان این مورد رعایت کنند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر