جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: سیستم تئاتر استان دچار مشکل بوده و ساختار آن خراب است.به گزارش فکرشهر، جهانشیر یاراحمدی در مراسم تودیع و معارفه مسئولان انجمن هنرهای نمایشی دشتی که در سالن اجتماعات فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار شد، گفت: پیش از این که وارد انجمن شوم یکی از منتقدین جریانات تئاتری استان بودم و هنوز هم هستم و معتقدم سیستم تئاتر استان دچار مشکل بوده و ساختار تئاتر استان ما خراب است.
کد خبر: ۸۶۳۴
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱

فکرشهر: مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: سیستم تئاتر استان دچار مشکل بوده و ساختار آن خراب است.

به گزارش فکرشهر، جهانشیر یاراحمدی در مراسم تودیع و معارفه مسئولان انجمن هنرهای نمایشی دشتی که در سالن اجتماعات فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار شد، گفت: پیش از این که وارد انجمن شوم یکی از منتقدین جریانات تئاتری استان بودم و هنوز هم هستم و معتقدم سیستم تئاتر استان دچار مشکل بوده و ساختار تئاتر استان ما خراب است.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی بوشهر افزود: برای درست کردن باید از نو شروع کرد و واقعیت این است که تئاتر استان مثل خانه‌ای است که روی زمین باتلاقی بنا شده است.

وی ادامه داد: 14 جشنواره تئاتر سالانه در استان بوشهر برگزار می‌شود که این فاجعه است و باید تئاتر به سمت آموزش و اجرای عموم پیش رود.

یاراحمدی اضافه کرد: تئاتر انسانی‌ترین هنر است و باید سرشار از درس‌های انسانی باشد، ولی درس‌های ضدانسانی در آن بیشتر است که مسبب آن خود تئاتری‌ها هستند.

وی یادآور شد: طوبی شیرکانی از معدود مسئولان انجمن‌های شهرستان بود که طبق سیاست انجمن پیش می‌رفت و اساس کارش آموزش و استعدادیابی بود.

یاراحمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور ابراهیم شاکری مطلق که از فعالان خوش نام تئاتر استان است، تئاتر دشتی به جایگاه واقعی خود برسد.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی نیز گفت: تئاتر بهترین وسیله انتقال فرهنگ به جامعه است.

صدرالله اسماعیلی افزود: از اینکه در بعد حمایت نتوانسته‌ایم دست هنرمندان را بگیریم، شرمنده‌ایم و کسانی که وقت و انرژی خود را بدون هیچ چشم‌داشتی صرف هنر می‌کنند، ایثار کرده‌اند.

در پایان با تقدیر از طوبی شیرکانی مسئول سابق انجمن هنرهای نمایشی دشتی، ابراهیم شاکری مطلق به عنوان مسئول انجمن هنرهای نمایشی دشتی معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر