سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۳۹۹
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بتازگی بخشی از تجهیزات موردنیاز بخش‌های جدید بیمارستان این شهرستان را تامین کرده‌است.

به گزارش فکرشهر، احمد دشتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تجهیزات شامل ۶ تخت ویژه با تجهیزات کامل، تشک مواج ۶ عدد، ونتیلاتور ثابت ۶ دستگاه، ونتیلاتور پرتابل یک دستگاه، مانیتور ثابت ۶ دستگاه،  مانیتور سانترالیک یک  دستگاه، مانیتور پرتابل یک دستگاه، پمپ سرم و سرنگ ۱۲ عدد است که در اختیار بیمارستان دیلم قرار گرفت.

وی اظهارداشت: اقلام یادشده برای تجهیز بخش‌های جدید بیمارستان دیلم شامل آی سی یو و سی سی یو و اطفال که توسط خیران این شهرستان احداث شده درنظر گرفته شده است که بزودی نصب و راه اندازی خواهند شد.

فرماندار دیلم بیان کرد: تجهیزات دیگری برای بخش‌های ویژه بیمارستان دیلم تامین شده‌است که در مکاتبه دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت با ریاست هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران برای ارسال به بیمارستان دیلم ابلاغ شده‌است.
دشتی گفت: انتظار می رود با پیگیری‌های مستمر مسئولان استانی و شهرستانی، مابقی تجهیزات بزودی در اختیار بیمارستان دیلم قرار گیرد.

فرماندار دیلم ادامه داد: با راه‌اندازی و تجهیز بخش‌های جدید یادشده ۲۳ تخت ویژه و حایز اهمیت به ظرفیت بیمارستان دیلم افزوده خواهد شد.

وی از خیرین و همه کسانی که برای تامین تجهیزات، تکمیل و توسعه فازهای درمانی بیمارستان دیلم خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی زحمت کشیدند، تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر