سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تنگستان گفت: المپیاد ورزشی بانوان تنگستان پنجم اسفند ماه سال جاری در قالب 11 رشته ورزشی برگزار می‌شود.به گزارش فکرشهر، احمد دشتی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری المپیاد ورزشی بانوان تنگستان اظهار کرد: ورزش می‌تواند زمینه رشد، نشاط و پویایی جامعه را به همراه داشته باشد که در این راستا با تاکید فرماندار تنگستان، برای نخستین بار برگزاری المپیاد ورزشی بانوان شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۷۵۶
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۵

فکرشهر: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تنگستان گفت: المپیاد ورزشی بانوان تنگستان پنجم اسفند ماه سال جاری در قالب 11 رشته ورزشی برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، احمد دشتی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری المپیاد ورزشی بانوان تنگستان اظهار کرد: ورزش می‌تواند زمینه رشد، نشاط و پویایی جامعه را به همراه داشته باشد که در این راستا با تاکید فرماندار تنگستان، برای نخستین بار برگزاری المپیاد ورزشی بانوان شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی به جزییات برگزاری این المپیاد اشاره و اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، افتتاحیه المپیاد ورزشی بانوان تنگستان در پنجم اسفند ماه سال جاری مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب(س) خواهد بود.

دشتی ادامه داد: در این المپیاد تیم‌های بانوان شهرها و روستاهای سطح شهرستان در قالب 11 رشته ورزشی شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: تیم‌هایی که علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات هستند می‌توانند تا بیستم بهمن ماه با هماهنگی با اداره ورزش و جوانان، شهرداری و دهیاری‌ها آمادگی خود را اعلام نمایند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تنگستان بر پوشش رسانه‌ای این المپیاد تاکید کرد و گفت: ضروری است اطلاع‌رسانی و تبلیغات این المپیاد به صورت گسترده در سطح شهرستان انجام گیرد و بستر مناسبی برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مسابقات در سطح شهرستانی و حتی استانی در سال‌های آتی فراهم شود.

بخشدار مرکزی تنگستان نیز اظهار کرد: برگزاری المپیاد ورزشی بانوان تنگستان ضمن ایجاد انگیزه در بانوان ورزشکار، سبب می‌شود بانوان روستایی از امکانات و تجهیزات ورزشی مرکز شهرستان بهره ببرند.

به نوشته ی فارس، یونس غلامی‌زاده همچنین بیان کرد: به منظور نهادینه کردن ورزش بانوان در روستاها، دهیاران مشارکت همه جانبه‌ای با بانوان ورزشکار روستاها برای حضور در المپیاد ورزشی بانوان تنگستان داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر