پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرگفت: درهفته وحدت و درآستانه سفر رییس جمهوری به این استان حفظ وحدت، همدلی و آرامش نیاز ضروری جامعه است.به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی گفت: مردم ولایت مدار استان بوشهر همواره انسجام و وحدت را سرلوحه کار خود قرارداده اند و دراین برهه زمانی نیز توجه به این مهم باید مد نظر قرار گیرد.وی اضافه کرد: یکی از سیاست های جدی دولت اهتمام به انجام امور فرهنگی با رویکرد ارزشی است.
کد خبر: ۸۷۶۱
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرگفت: درهفته وحدت و درآستانه سفر رییس جمهوری به این استان حفظ وحدت، همدلی و آرامش نیاز ضروری جامعه است.

به گزارش فکرشهر، حمیده ماحوزی گفت: مردم ولایت مدار استان بوشهر همواره انسجام و وحدت را سرلوحه کار خود قرارداده اند و دراین برهه زمانی نیز توجه به این مهم باید مد نظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: یکی از سیاست های جدی دولت اهتمام به انجام امور فرهنگی با رویکرد ارزشی است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: این اداره کل دغدغه فرهنگی مردم استان بوشهر را ارج می نهد و پیشنهادهای سازنده دریافتی را در برنامه ها لحاظ می کند.

ماحوزی ادامه داد: اثرگذاری فعالیت های فرهنگی در فضای آرام بیشتر می شود.

وی گفت: انجام کارهای ارزشی درحوزه فرهنگ و هنر در گرو وحدت و همراهی همه دلسوزان نظام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: خط قرمز این اداره کل در فعالیت های فرهنگی و هنری حفط ارزش ها، اعتقادات و باورهای دینی مردم است. 
منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر