چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۷۰۲
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: خبرنگاران و رسانه‌های شهرستان در طول ۱۴ ماه از شیوع ویروس کرورنا ، نقش مهمی در آگاه‌ سازی و ارتقای سطح سواد سلامت جامعه در قبال کووید ۱۹ ایفا کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عصمت حیدری روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با رسانه‌های این شهرستان به مناسبت هفته سلامت افزود: نظام سلامت هرگاه به همکاری و کمک از خبرنگاران نیاز داشته است ،فعالان این عرصه  پای کار آمدند که دوران کرونایی نمونه ای از آن است.

وی اظهارکرد: رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان جایگاه خاص و ویژه ای در جامعه دارند و  در عرصه سلامت نیز گام های مثمرثمری در سطح ارتقای سلامت ، آموزش و خودمراقبتی مردم در برابر بیماری‌ها برمی‌ دارند.

حیدری افزود:  خبرنگاران این شهرستان از بدو شیوع ویروس کرونا ، ضمن اطلاع رسانی دستورالعمل و  پروتکل‌های بهداشتی به مردم ، نقش برجسته‌ای در آگاه سازی جامعه از فعالیت‌های مدافعان سلامت داشته اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: هفته سلامت فرصتی مغتنم برای تقدیر از زحمات و تلاش خبرنگارانی است که در طول سال با این مجموعه همکاری وافری دارند.

وی یادآورشد: شعار امسال هفته سلامت " ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم تر" است که پنجمین روز این هفته  " رسانه ها، آموزش و فرهنگ سازی " نام گذاری شده است و بر این اساس تصمیم به دعوت از خبرنگاران کردیم تا هم از آنان تقدیر کنیم و هم هفته سلامت را گرامی داریم.

هادی جوانبخت معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: این مجموعه ، خبرنگاران را که همواره در کنار ما بودند جزو همکاران خود می‌داند و شایسته است که در هفته سلامت و دیگر ایام سال از آنان تقدیر شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر