جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پرسش مهر رییس جمهوری درخصوص حل بحران آب در کشور فرصتی برای کمک به حل این بحران است.به گزارش فکرشهر، اصغر حصیری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با محوریت پرسش مهر افزود: افتخار می کنیم که جمع فرهنگیان برای حل بحران آب مخاطب رییس جمهوری قرار دارند.وی تصریح کرد: پرسش مهر فرصتی است که هر کدام از افراد با دیدگاههای خود به گونه ای دولت را در مدیریت و رفع مشکل بحران آب در جامعه کمک کنند.حصیری گفت: دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم، دانشجو معلمان و فرهنگیان می توانند در پرسش مهر رییس جمهوری شرکت کنند.
کد خبر: ۸۷۸۳
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پرسش مهر رییس جمهوری درخصوص حل بحران آب در کشور فرصتی برای کمک به حل این بحران است.

به گزارش فکرشهر، اصغر حصیری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با محوریت پرسش مهر افزود: افتخار می کنیم که جمع فرهنگیان برای حل بحران آب مخاطب رییس جمهوری قرار دارند.

وی تصریح کرد: پرسش مهر فرصتی است که هر کدام از افراد با دیدگاههای خود به گونه ای دولت را در مدیریت و رفع مشکل بحران آب در جامعه کمک کنند.

حصیری گفت: دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم، دانشجو معلمان و فرهنگیان می توانند در پرسش مهر رییس جمهوری شرکت کنند.

وی افزود: پرسش مهر رییس جمهور در 12 محور شامل مسابقه، طراحی، نقاشی، کاریکاتور، عکس، مقاله پژوهشی، شعر، داستان کوتاه، سرود همگانی، نمایشنامه نویسی و وبلاگ طراحی شده است.

حصیری گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز با طرح مساله و بسیج تمامی امکانات در خصوص پرسش مهر تاکنون اقدام به چاپ سه هزار پوستر، 16هزار پاسخ نامه در بین دانش آموزان، 500 نمایشگاه در مدارس، جلسات توجیهی در این راستا انجام داده است. 

وی یادآور شد: دانش آموزان وفرهنگیان برای شرکت در این برنامه می توانند تا 15 بهمن ماه آثار خود را به دبیرخانه مربوطه ارسال کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این استان در سالهای گذشته در پرسش مهر پیش رو بوده است و انتظار داریم امسال نیز در این بخش به موفقیت برسیم.

به نوشته ی ایرنا، وی افزود: سفربه مکه مکرمه، کربلای معلی، مشهد مقدس، سکه بهار آزادی و اهدای لوح تقدیر از طرف وزیر آموزش و پرورش و وزیر نیرو برای برگزیدگان این مسابقه اهدا می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر