سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
به گزارش فکرشهر، پیش از این قرار بود، کنسرت گروه «لیان» روزهای 21 و 22 دی‌ماه در تالار حافظ شیراز برگزار شود ولی گفته می شود گروهی به نام مردم حزب الله با این امر مخالفت کرده اند که ...
کد خبر: ۸۸۰۴
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: سرپرست گروه موسیقی لیان از لغو کنسرت این گروه در شیراز خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محسن شریفیان ساعتی پیش با انتشار مطلبی در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام با اعلام این خبر نوشت:

ممنون از حمايت مردم و رسانه ها و استقبال خوب مردم بافرهنگ شيراز.

به اطلاع مى رسانم كنسرت ما در شيراز هم در آستانه ى لغو قرار گرفته و خواهشمندم علاقمندانى كه از ديگر مناطق براى رفتن به شيراز برنامه ريزى كرده بودند اقدامى نكنند.

و اين را مطمئن باشيد گروه ليان هيچ وقت تصميم به لغو برنامه هاى خود نمى گيرد مگر اينكه دستورى از مسولين مرتبط صادر شود.

هرچند مى دانم مسئولين وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى در حال دفاع از مجوز قانونى اجراى ما در شيراز هستند.

و خدمت دوستان مخالف هم عرض كنم ضمن احترام به شما من فقط به مراجع قانونى و خبرگزارى هاى معتبر پاسخگو هستم. اميدوارم خدا آبروى همه را حفظ كند.

[[{"fid":"6475","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":700,"width":646,"class":"media-element file-default"}}]]

محسن شریفیان دقایقی پیش نیز به ایسنا گفته: « هنوز چرایی این موضوع برای ما توضیح داده نشده، اما این‌که کنسرت لغو شده، حقیقت دارد. در این‌باره باید مسوولان مربوط پاسخگو باشند که چرا گروهی که مجوز داشته، کنسرتش لغو شده است.»

به گزارش فکرشهر، پیش از این قرار بود، کنسرت گروه «لیان» روزهای 21 و 22 دی‌ماه در تالار حافظ شیراز برگزار شود ولی گفته می شود گروهی به نام مردم حزب الله با این امر مخالفت کرده اند که همین موضوع کنسرت لیان در شیراز را لغو کرده است.

بر اساس این گزارش، کنسرت 12 دی ماه گروه لیان در بوشهر نیز با مخالفت گروهی اندک که خود را امت حزب الله می نامید مواجه شد که با برخورد قاطع نیروی انتظامی و مسئولین استان با تجمع غیر قانونی معترضین، یک سانس این کنسرت برگزار گردید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر