جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبق مفاد برنامه پنجساله، اجازه تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی را به پیمانی یا رسمی نداریم .به گزارش فکرشهر از ایرنا علی اضعر کاراندیش عصر چهارشنبه در نشست با روسا و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: نیروهای قراردادی شاغل در این وزارتخانه باید تا پایان سال 94 منتظر باشند تا تصمیم گیری لازم در این خصوص مبذول شود.وی یادآورشد: برنامه های مفصلی برای بهبود وضعیت اعتباری ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانها پیش بینی شده است .
کد خبر: ۸۸۱۵
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبق مفاد برنامه پنجساله، اجازه تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی را به پیمانی یا رسمی نداریم .

به گزارش فکرشهر از ایرنا علی اضعر کاراندیش عصر چهارشنبه در نشست با روسا و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: نیروهای قراردادی شاغل در این وزارتخانه باید تا پایان سال 94 منتظر باشند تا تصمیم گیری لازم در این خصوص مبذول شود.

وی یادآورشد: برنامه های مفصلی برای بهبود وضعیت اعتباری ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانها پیش بینی شده است .

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: براساس طرحی به این وزارتخانه اجازه داده می شود تا درآمدهایی از برخی محل ها کسب کند که تحقق آن موجب تحول در حوزه مالی و اعتباری این وزارتخانه خواهد شد.

کاراندیش ادامه داد: اجرایی شدن این طرح منوط به تصویب نمایندگان مجلس در خانه ملت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در خصوص بیمه تکمیلی کارمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:از اول سال آینده بیمه تکمیلی کارکنان توسط هر استان و به تشخیص اداره کل مربوطه انجام می شود و وزارتخانه در این کار دخالت نمی کند.

وی یادآورشد:در راستای حمایت از کارکنان این وزارتخانه اگر فرزتد همکاری در مدرسه تیزهوشان قبول شود وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی 50درصد هزینه را پرداخت می کند همچنین چنانچه همکار و یا هنرمندی در شرایط بیماری خاصی باشد قطعا مورد حمایت ما قرار خواهد گرفت.

کاراندیش گفت:طبق هماهنگی بعمل آمده اعتبارات تخصیص یافته به تهران کاهش و در قالب فصل پنج به ادارات کل استانها اختصاص می یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر