جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۴۵۴
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: غلامرضا مهرجو گفت: کار آواربرداری خانه‌های آسیب‌دیده از زمین‌لرزه ۵.۹ ریشتری روستا‌های بخش مرکزی شهرستان گناوه همچنان ادامه دارد.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما؛ فرماندار شهرستان گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: پس از پایان آواربرداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کار بازسازی و بهسازی خانه‌های آسیب‌دیده را آغاز خواهد کرد.
 
غلامرضا مهرجو گفت: از ۲۹ فروردین تا کنون نزدیک به ۲۰۰ پس‌لرزه گناوه را لرزانده که مهمترین دغدغه ما همین پس‌لرزه‌ها هستند که همچنان ادامه دارند.
 
او اضافه کرد: کار‌های آغازین امدادی مانند توزیع چادر، بسته‌های معیشتی و آواربرداری انجام شده، اما به‌دلیل پس‌لرزه‌ها خانه‌های بدون استحکام جای امنی برای ماندن نیستند؛ آن هم در فصل گرما که فضای بیرون و زیر چادر برای گذران زندگی مناسب نیست.
 
فرماندار گناوه ادامه داد: تعمیرات، خدمات معیشتی، تسهیلات و دیگر موارد به‌صورت زنجیره‌ای از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان دنبال می‌شوند که این بسته تا آخر این هفته جمع‌بندی و ابلاغ می‌شود.
 
مهرجو درباره خواست مردم برای تخصیص کانکس هم گفت: درخواست نیاز کانکس از شهرستان به استان داده شده تا اگر چنین خدماتی در زلزله‌های دیگر نقاط کشور به زلزله‌زدگان داده شده برای زلزله‌زدگان گناوه هم در نظر گرفته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر