پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۹۳۴
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: "حسین عبدالهی" سرمربی تیم فوتبال امید گناوه استعفای خود را از مسئولیت این تیم اعلام کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرمربی این تیم یکشنبه شب پس از پایان دیدار با نفت و گاز گچساران که در بوشهر با نتیجه یک بریک پایان یافت، به خبرنگاران اعلام کرد: با شرایطی که دارم نمی‌توانم ازنظر فنی به تیم کمکی کنم و از همین مکان استعفای خود را اعلام می‌کنم.

حسین عبدالهی افزود: با وجود اینکه تیم امید را متعلق به خود می‌دانم اما کناره گیری می‌کنم و یک مربی دیگری برای تیم انتخاب خواهم کرد تا شاید بتوانیم نتایج بهتری در ادامه لیگ بگیریم.

وی اظهارداشت:  صبح که از خواب بیدار می شوم باید جواب صدها نفر را که پول طلب می‌کنند بدهم و این امر باعث شده تا تمرکز فنی را از دست بدهم.

عبداللهی گفت: تصمیم برای استعفا احساسی نیست بلکه واقعی است و باید یک شوک از لحاظ فنی به تیم وارد شود و از صمیم قلب می خواهم تیمی که سال‌ها برای آن زحمت کشیدم سرانجام خوبی در این دوره از لیگ داشته باشد.

سرمربی امید گناوه با بیان دلایل استعفای خود از این تیم ادامه داد: وقتی یک تیم در نیم فصل به عنوان مدعی است و در نیم فصل دوم با باخت و مساوی‌های مکرر مواجه می‌شود دلایل خاص خود دارد.

وی افزود: مسئولان شهرستان به این تیم بی‌مهری و به قول و وعده‌های خود عمل نکردند و تنها مدیرکل ورزش جوانان استان بوشهر در این میان از اول فصل کمک کرد.

سرمربی ایمد گناوه اظهارداشت: این تیم به علت استاندارنبودن نورکافی استادیوم شهید سراجی  از میزبانی خانگی محروم شده‌است و در ۲ دیدار خود که در بوشهر برگزار شد مقابل دو تیم ته جدولی نتیجه خوبی نگرفتیم.

عبدالهی بیان کرد: اگر این دیدارها در خانه گناوه برگزار می‌شد، می‌توانستیم ۶ امتیاز کسب کنیم و در میان تیم‌های مدعی قرار بگیریم.

وی گفت: بازیکنان این تیم بدون اینکه تمرینی در استادیوم شهید مهدوی بوشهر انجام داده باشند مقابل حریفان قرار گرفتند و حتی بازیکنان خریداری شده در نیم فصل دوم برای اولین بار در این زمین، حضور یافتند.

سرمربی امید گناوه  اظهارداشت: آیا همه مسئولان شهر گناوه نمی‌توانند ۲۰ لامپ برای نور استادیوم شهید سراجی گناوه تامین کنند تا بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده ببریم.

وی افزود: درحالیکه قرار بود شورای اسلامی شهر به این تیم ۲۰۰ میلیون تومان که پول خرید یک بازیکن است کمک کند دریغ کرد و هیچ مسئولی از شهرستان حتی هزارتومان  کمک نکرد.

عبداللهی اظهار کرد: طبق  برنامه‌ریزی هایی که اول فصل کرده بودیم در ادامه لیگ قرار بود شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره دارایی و تعاونی لنجداران به این تیم کمک مالی کنند و  روی حرف‌های آنها حساب کردیم اما پشت ما را خالی کردند.

عبدالهی گفت: در این ارتباط جلسات مختلفی برگزار شد و شورای شهر قرار شد در نیم فصل دوم به این تیم  کمک کند و حتی شهردار نیز موافقت کرد اما  هنوز هیچ نتیجه‌ای عاید تیم امید نشده‌است.

وی ادامه داد: در نیم فصل اول بازیکنان خوبی  به تیم جذب شد اما در نیم فصل دوم آنان را ازدست دادیم و در این زمینه اشتباه کردیم و نباید راحت به آنان اجازه جداشدن می‌دادیم.

سرمربی تیم فوتبال امید گناوه گفت: یک تیم برای حضور در مسابقات کشوری که نماینده یک استان است باید حامی و پشتیبان داشته باشد اما حتی در شهر خود تنها ماندیم و  مظلوم واقع شدیم.

وی بیان کرد: تیم امید نیم فصل دوم را  به هر صورت ادامه خواهد داد اما  بدقولی برخی مسئولان به این تیم فراموش نمی‌شود.

امید گناوه نماینده استان بوشهر در نیم فصل اول لیگ دسته دوم کشور با کسب نتایج خوب در ردیف مدعیان صعود به لیگ دسته اول کشور قرار گرفت اما در نیم فصل دوم نتوانسته است به نتایج خوبی دست یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر