جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین آمار کرونا در استان بوشهر و ایران؛
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر: روند نزولی بستری‌های کرونایی در استان همچنان ادامه دارد، اما برای کاهش تعداد فوتی‌ها باید یک تا دو هفته دیگر صبر کنیم...
کد خبر: ۸۸۹۶۲
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۵

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر: روند نزولی بستری‌های کرونایی در استان همچنان ادامه دارد، اما برای کاهش تعداد فوتی‌ها باید یک تا دو هفته دیگر صبر کنیم.

به گزارش فکرشهر،سعید کشمیری بیان کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان امروز ۳۰۷ نفر است و روند نزولی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری و در همین مدت ۵۹ بیمار نیز از این بخش‌ها ترخیص شده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان با بیان اینکه هم اکنون ۳۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند ادامه داد: ۱۲ نفر از این افراد در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی از فوت ۵ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و عنوان کرد: تا کنون ۱۱۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس در استان جان خود را از دست داده اند.

به گزارش فکرشهر، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۲۸۶ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۷ هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: از دیروز تا امروز (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۳۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۹۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۷۶۵ هزار و ۴۸۵ نفر رسید.

وزارت بهداشت در این اطلاعیه افزود: تاکنون دو میلیون ۲۴۲ هزار و ۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. پنج هزار و ۲۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و ۱۸ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۴۸۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس این گزارش، اکنون سه شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند. بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. با افزایش مبتلایان در سیستان و بلوچستان نیز تعداد شهرستان‌های آبی به صفر رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر