چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده دشتستان:
فکرشهر: نماینده دشتستان در مجلس با اشاره به گفتگویش با مطهری پس از نطق امروز وی گفت: به مطهری گفتم با این رفتارها مشهور نمی‌شوی...
کد خبر: ۸۹۰۶
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: نماینده دشتستان در مجلس با اشاره به گفتگویش با مطهری پس از نطق امروز وی گفت: به مطهری گفتم با این رفتارها مشهور نمی‌شوی.

به گزارش فکرشهر، سید مهدی موسوی نژاد با انتقاد از اظهارات امروز علی مطهری، گفت: ایشان تلویحا یوم الله 9 دی را به یوم الشیطان تلقی کرده و تلاش کرده است فتنه گران سال 88 را تبرئه کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتارهای علی مطهری متناسب با دلسوزان نظام جمهوری اسلامی نیست، گفت: تریبون مجلس شورای اسلامی، تریبون مجلس اسرائیل نیست که هر حرفی از آن گفته شود. این مجلس مدافع انقلاب و نظام است.

وی در گفتگو با مهر، با اشاره به گفتگویش با مطهری پس از نطق جنجالی وی، گفت: من به ایشان گفتم با این رفتارها شما مشهور نمی شوید و ایشان در پاسخ به من اظهار داشتند که اتفاقا راه مشهور شدن این است و من از همین راه مشهور می شوم.

موسوی نژاد با بیان اینکه مطهری حاضر به دفاع از مردم در خصوص مشکلات معیشتی‌شان نیست، گفت: سران فتنه موجب تشدید تحریم ها و فشار اقتصادی بر مردم شده اند، اما آقای مطهری به جای دفاع از حقوق ملت از آنها دفاع می کند.

به گزارش فکرشهر، در صحن علنی صبح امروز مجلس، در حین نطق مطهری و زمانی که وی در خصوص حصر سخن می گفت، برخی نمایندگان به این موضوع اعتراض کرده و با سر دادن شعار مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر منافق به سمت مطهری هجوم بردند (اینجا) و اجازه ادامه ی سخنرانی را ندادند؛ پس از آن تعدادی از نمایندگان همچون نعیمی رز، قاضی‌پور، موسوی‌نژاد، سودانی، نبویان، حاجی‌دلیگانی و... پای تریبون جمع شده و با سر دادن شعار پایین آمدن علی مطهری را خواستار شدند و ‌چند تن همچون عابد فتاحی نیز سعی در میانجیگری داشتند.

متن کامل سخنان مطهری که مجلس را به تشنج کشاند (اینجا)

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر