سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۴۶۸
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

فکرشهر: دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و پژوهشگر گروه مارینومیکس پژوهشکده علوم زیست پزشکی خلیج‌فارس جایزه نهمین کنگره بین‌المللی طب تولیدمثل را در یزد کسب کرد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی پژوهشکده علوم زیست‌پزشکی خلیج‌فارس روز سه شنبه اعلام کرد: این رویداد علمی  با حضور پژوهشگرانی از کشورهای ایران، انگلستان، آمریکا، کانادا، ایتالیا، آلمان، عمان، ترکیه، نیوزلند، هلند، اندونزی و مالزی برگزار شد که مقاله دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان برتر دانشجویی را در بخش سخنرانی کسب کرد.

براساس این گزارش، ۲۹۰ مقاله از ۵٠٠ مقاله ارسال شده، در این کنگره پذیرش و ارائه و ١۵ خلاصه مقاله برای بخش جایزه پذیرفته شدند.

این گزارش می افزاید: علیرضا افشار در این مقاله برای نخستین بار با استفاده از فناوری تصویربرداری سه‌بعدی، شبکه گانگلیون‌های عصبی تخمدان و نقش آن در فولیکولوژنزیز مورد بررسی قرارگرفته است.

همچنین دیگر مقاله ارائه شده از سوی این پژوهشگر با موضوع ارزیابی اثر عصاره برگ حرا بر روی سرطان پستان در بخش ارائه پوستر در کنگره طب تولید مثل پذیرش شده بود.

چاپ سه مقاله ISI در ژورنال‌های معتبر جهانی، نگارش و تصویب ۱۱ طرح پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، کسب جایزه شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان، راه‌اندازی دفتر یوسرن در پژوهشکده علوم زیست‌پزشکی خلیج‌فارس و برگزاری بیش از ۱۲ کارگاه به‌عنوان مدرس کارگاه در پژوهشکده علوم زیست‌پزشکی خلیج‌فارس بخشی از ۳ سال فعالیت پژوهشی علیرضا افشار است.

 کنگره بین‌المللی طب تولیدمثل  یکی از برجسته‌ترین کنگره‌های بین‌المللی است که به ابتکار پروفسور عباس افلاطونیان هر ۲سال یک بار به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

نهمین کنگره بین‌المللی طب تولیدمثل در سه بخش ارائه‌ پوستر، ارائه سخنرانی و ارائه سخنرانی برندگان جایزه از ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ از سوی پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر