جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۴۹۳
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: فرماندار شهرستان گناوه گفت: آموزش‌ها توسط مجریان انتخابات در شهرستان گناوه جدی گرفته شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو عصر سه‌شنبه در نشست هماهنگی انتخابات گفت: وظیفه ما فراهم کردن شرایط و زمینه لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بدون در نظر گرفتن نتیجه آن است و همه باید در تحقق این امر تلاش کنند و تمام تلاش مجریان انتخاباتی از جمله در حوزه فرمانداری، مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشد.

وی اضافه کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات وظیفه و مأموریت اصلی در برگزاری انتخابات را بر عهده داریم و همه باید در برگزاری انتخابات باشکوه که نتیجه آن اعتلا و سربلندی نظام و پاسداری از خون شهدا است، همت مضاعف داشته باشیم.

مهرجو گفت: انتخابات از آن مردم و نتیجه آن متعلق به آنها است و باید با ایثار، تعصب سازمانی و ازخودگذشتگی این فراز و رویداد مهم سیاسی به بهترین نحو ممکن برگزار شود تا برگ درخشان دیگری بر تاریخ کشورمان ثبت شود.

وی ادامه داد: با همه نقدها و نارسایی‌ها هیچکس حاضر به وارد شدن خدشه‌ای به نظام مقدس نیست و باید تا پای جان پاسدار این نظام باشیم و مسئولیت خود را به نحو صحیح و مؤثر انجام دهیم.

وی با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری انتخابات نیز گفت: بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی انتخابات، تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم برای اجرای قوانین آن از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی در محل شعب اخذ رأی به خوبی رعایت شود.

وی با تاکید بر مستند سازی قوی امور انتخابات توسط مجریان گفت: همه مسئولان و مجریان انتخابات در بخش‌های مختلف مستندسازی قوی از امور انتخابات داشته باشند و همه موارد را در حین برگزاری انتخابات ضبط و ثبت کنند.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: در همین راستا دست اندر کاران برگزاری انتخابات در حوزه فرمانداری، بازرسان و بخشداری‌ها نسبت به مستند سازی از امور انتخابات پیش رو تلاش مضاعف داشته باشند و در این زمینه با جدیت عمل کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شروع رأی گیری ساعت هفت صبح ۲۸ خرداد اعلام شده است، باید آموزش‌ها توسط مجریان انتخابات جدی گرفته شود و اعضای شعب، کاربران، نماینده فرماندار با آمادگی کامل قبل از این ساعت در محل‌ها حضور یابند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر