جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۷۰۸
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به درآمد بالای تامین اجتماعی در این استان گفت: خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر باید افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در نشست با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای درآمد بالایی برای سازمان تأمین اجتماعی است و باید نگاه خوبی به این استان صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از درآمد سازمان تأمین اجتماعی از استان بوشهر تأمین می‌شود بایستی به همین تناسب ظرفیت‌های درمانی تأمین اجتماعی در استان بوشهر افزایش یابد.

استاندار بوشهر خواستار افزایش زیرساخت‌های درمانی تأمین اجتماعی در استان بوشهر شد و تاکید کرد: اقدامات لازم برای تأمین نیروی انسانی و تخصصی بیمارستان و مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان بوشهر صورت گیرد.

وی پارس جنوبی را یکی از ظرفیت‌های مهم این استان دانست و بیان کرد: این منطقه مهم صنعتی نقش تأثیرگذاری در افزایش درآمدهای تأمین اجتماعی دارد و با راه‌اندازی پارس شمالی این مهم افزایش می‌یابد.

گراوند با بیان اینکه کارآمدی و خدمتگزاری و تحقق مطالبات مردم مهمترین ویژگی انتصاب مدیران در حوزه‌های مختلف است افزود: انتصاب مدیران بر اساس کارآمدی آنان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی تحول بزرگی در افزایش حقوق و دستمزد کارکنان به ویژه بازنشستگان ایجاد کرده است گفت: بخش عمده‌ای از کارکنان جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند که این تحول در عرصه حقوق و دستمزد مایه مباهات است.

استاندار بوشهر افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی را از نظر اقتصادی و معیشتی اقشار متوسط و ضعیف جامعه دانست و بیان کرد: با افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی شرایط مالی مطلوب‌تری برای آنان فراهم شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر