چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: یک خیر این شهرستان دستگاه اکو کاردیوگرافی به ارزش 980 میلیون ریال خریداری و به درمانگاه بیمارستان امیرالمومنین (ع) هدیه داد.به گزارش فکرشهر، دکتر علی زکی زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این دستگاه برای بیماران قلبی و عروقی بکار گرفته می شود.وی گفت: این خیر که نمی خواست نامش برده شود علاوه بر خرید دستگاه اکو کاردیوگرافی، سه دستگاه کولر برای بیمارستان این شهرستان تامین کرده است.
کد خبر: ۸۹۷۷
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: یک خیر این شهرستان دستگاه اکو کاردیوگرافی به ارزش 980 میلیون ریال خریداری و به درمانگاه بیمارستان امیرالمومنین (ع) هدیه داد.
به گزارش فکرشهر، دکتر علی زکی زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این دستگاه برای بیماران قلبی و عروقی بکار گرفته می شود.

وی گفت: این خیر که نمی خواست نامش برده شود علاوه بر خرید دستگاه اکو کاردیوگرافی، سه دستگاه کولر برای بیمارستان این شهرستان تامین کرده است.

زکی زاده بیان کرد: خیرین این شهرستان زبانزد عام و خاص هستند و تاکنون مساعدت و کمک های خیرخواهانه فراوانی به بخش بهداشت ودرمان کرده اند.

وی احداث بیمارستان امیرالمومنین (ع) و سوانح سوختگی ، اهدای پنج هکتار زمین به کارکنان فاقد مسکن شبکه بهداشت و درمان وبیمارستان ها و ساخت کلینیک تخصصی امام خمینی(ره) ، اهدای ژنراتور برق به بیمارستان سوانح سوختگی را از دیگر امور خیر نیکوکاران گناوه ای برشمرد.

زکی زاده گفت: تاسیس درمانگاه شبانه روزی رازی، اهدای 75 کولر گازی به بیمارستان های شهرستان،احداث سازمان انتقال خون و داروخانه بندرریگ نیز از طریق کمک خیرین این شهرستان انجام شده است.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه افزود: مردم شریف این شهرستان شایسته استفاده از بهترین خدمات و تجهیزات پزشکی و درمانی هستند و تاکنون حمایت و مساعدت های زیادی از سوی دانشگاه علوم پزشکی به این منطقه شده است.

وی اظهارکرد: با توجه به محرومیت این شهرستان و توقعات و خواسته های به حق مردم شریف انتظار می رود همه نیکوکاران شهرستان با یک بسیج مردمی برای رفع هرچه بیشتر کمبودهای بهداشت ودرمانی این منطقه تلاش کنند.

زکی زاده از خیرینی که علاقه مند به انجام این عمل خداپسندانه هستند خواست برای ارایه هرچه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان گناوه ای مشارکت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر