جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۸۶۵
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: ۲ عضو باشگاه‌های کتابخوانی این شهرستان در جمع نفرات برگزیده پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب قرار گرفتند.

به گزارش فکرشهر، حمید زارعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فراخوان پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهار رده سنی منتشر شد.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی در سه مرحله داوری شدند، افزود: پس از داوری ۲۰۱ اثر در مرحله نهایی، امیر احمد دشتیانی و مهرسا راستیان از باشگاه کتابخوانی یار مهربان مدرسه قلم شهر خورموج به تسهیل‌گری اسما خواجه زاده در بین نفرات برگزیده پویش قرار گرفتند.

زارعی اظهار کرد: ۱۰ عضو باشگاه‌های کتابخوانی شهرستان دشتی آثار خود را به دبیرخانه پویش ارسال کردند که یاسین قائدی، امیراحمد دشتیانی، محمدامین مظفرنژاد و مهرسا راستیان به مرحله نهایی پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب راه یافته بودند.

وی عنوان کرد: ۹۴۸ اثر از ۲۷ استان کشور به دبیرخانه این پویش ارسال شده بود که کسب این عنوان افتخاری مهم در بخش کتابخوانی شهرستان دشتی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی کسب عنوان برگزیده در پویش را به دانش‌آموزان، والدین و مجموعه مدیریت مدرسه تبریک گفت و برای آنها در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر