چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
بامداد امروز رخ داد؛
فکرشهر: این فرد که دارای ظاهری غیرمتعادل بود ابتدا اقدام به ازار و اذیت یک راننده خودرویی کرده بود که به همراه همسر و فرزندش در حال بازگشت به منزل بود ...\r\n
کد خبر: ۹۰۰۰
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۰

فکرشهر: در حالی که عقربه های ساعت بر روی دو بامداد روز جمعه ایست کرده بود پلیس گشت پاسگاه جلالی موفق به دستگیری یک شرور در محله بهمنی شد.

به گزارش فکرشهر، سوک در ادامه نوشت: این فرد که دارای ظاهری غیرمتعادل بود ابتدا اقدام به ازار و اذیت یک راننده خودرویی کرده بود که به همراه همسر و فرزندش در حال بازگشت به منزل بود .

این راننده خودرو که از یک دست و یک پا فلج بود وقتی برای لحظه ای از خودروش پیاده شده بود توسط این فرد با یک قمه مورد تهدید واقع شده بود که به طرز معجزه اسایی از دست فرد شرور نجات پیدا کرد .

این فرد شرور سپس به دو کارگری حمله کرد که به همراه یک خودرو بازیافت در حال جمع آوری و حمل زباله ها بودند که به دلیل سرعت عمل کارگران و عدم تعادل کلامی و رفتاری فرد شرور توانستند از مهلکه بگریزند .

در شرایطی که انتظار می رفت فرد شرور که جوانی تقریبا بیست ساله بود به فرد یا افراد دیگری آسیب برساند در محاصره گشت شب پلیس پاسگاه انتظامی جلالی قرار گرفت که چاره ای جز تسلیم نداشت .

حضور منظم گشت های موتوری نیروی انتظامی در محلات جنوب شهر بوشهر علی الخصوص در شب ها سبب شده که امنیت خوبی بر این محلات حکمفرما باشد که جای قدردانی و تحسین دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر