جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۰۴۹
جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امام راحل انتخابات را مظهر اراده مردم و نظام مردم سالاری دینی و حضور در آن را یک فریضه دینی می‌دانست.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال امام راحل افزود: از دیدگاه امام راحل رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ۲ کلمه جمهوری و اسلامی است و با انتخاب صحیح مسیر انقلاب را به پیش ببرید.

وی بیان کرد: به گفته امام راحل "با حضور در انتخابات مشکلات را ترمیم کنید چرا که با دور کشیدن مشکلی حل نمی‌شود".

صفایی بوشهری خطاب به نامزدها با تاکید بر صداقت و عدالت خواهی اضافه کرد: نامزدهای انتخابات وعده‌هایی که نمی‌توانند عمل کنند را بیان نکنند تا مردم دلسرد نشوند و شعارهایی که به آن اعتقاد ندارند را به زبان نیاورند.

امام جمعه بوشهر یادآورشد: حضور پرشور در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است که باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود و مردم با انتخاب شایسته زمینه جبران ضعف‌ها و تکمیل قوت‌ها و تحول اساسی در تمدن آفرینی و عدالت‌خواهی ایجاد می‌کنند.

صفایی بوشهری گفت: بی‌تردید حضور حماسی و انتخاب فرد اصلح مایه امید، قدرت نظام و موجب ناامیدی و شکست دشمنان می‌شود.

وی ادامه داد: حضور پربصیرت و جهادی در عرصه‌های سرنوشت ساز نظام مانند انتخابات همواره توصیه امام راحل و شهدای گرانقدر مانند شهید حاج قاسم سلیمانی است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: زندگی انسان در تمامی عرصه‌های سرنوشت‌ساز نیازمند همفکری و مشورت است تا به نظر و رأی صحیح دست پیدا کند و مسیر صحیح از اشتباه معلوم شود.

صفایی بوشهری با اشاره به ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی ایران یک برنامه مترقی اسلامی برای تحقق نظام اسلامی ارائه کرد.

وی یادآور شد: اسلامی که امام راحل (ره) ارائه کردند اسلام ناب محمدی (ص) و به دور از غرب گرایی و تحجّر بود.

صفایی بوشهری گفت: امام خمینی (ره) با رهبری نهضت شکوهمند اسلامی ایران با اتکال به خداوند و حضور حماسی مردم کاری بزرگ در تاریخ جهان، اسلام و ایران انجام دادند و رژیم ۲۵۰۰ ساله ظلم و ستم شاهنشاهی را سرنگون و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بنا نهادند.

وی ادامه داد: امروز نیز نظام اسلامی و مردم عزیز ایران در پرتو هدایت‌های خردمندانه و اسلامی رهبر معظم انقلاب پرصلابت، پایدار و پر قدرت به پیش می‌رود و  به اهداف الهی خود دست پیدا می‌کند.

صفایی بوشهری انتخاب بوشهر به عنوان نخستین پایتخت قرآنی ایران را به مردم این استان تبریک گفت و تاکید کرد: امید می‌رود در پرتو این عنایت بزرگ مسئولان و اصحاب گرانقدر قرآن با برنامه ریزی کامل و مدیریت جهادی استان را در تمامی عرصه‌ها به معنای دقیق قرآنی کنند و الطاف و عنایات قرآنی در تمام شئون زندگی نیز نصیب مردم عزیز استان بوشهر شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر