پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۰۵۳
جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: حضور باشکوه در انتخابات موجب بیمه شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیانگر وفاداری به نظام، انقلاب و رهبری می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته برازجان مرکز شهرستان دشتستان افزود: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات موجب حفظ ارزش‌ها، پاسداری از تمایت ارضی و استقلال کشور می‌شود.

وی بیان کرد: انتخاب اصلح کمک به تحقق منویات رهبری در همه عرصه ها از جمله اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه برازجان با اشاره به ۱۴ خرداد سالروز وفات بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ویژگی‌های برجسته امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی فقیه زمان شناس  و فیلسوف بود و سال‌ها از برجسته ترین مدرس فلسفه در حوزه علمیه قم بودند وشاگردان بزرگی در این زمینه تربیت کردند.

مصلح افزود: امام راحل عارف، سیاست‌مدار و مجاهد در راه خدا و یک رهبر و مدیر موفق بود به طوری که در تصمیم‌ها و مواضع سیاسی داخلی، منطقه ای و بین اللملی تمامی سیاستمداران و تحلیل گران سیاسی جهان را متحیر و مبهوت می ساخت.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) با قاطعیت تمام انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را از تمام بحران‌ها و توطئه های استکبار با موفقیت عبور دادند و به سر منزل مقصود رساندند و مدل جدیدی از مدیریت و حکومت داری را به بشریت ارائه داند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر