جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۱۰۶
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: مجری طرح آزمایشی واکسن ایرانی برکت در استان بوشهر گفت: فاز سوم این طرح ملی با تزریق به نخستین گروه از داوطلبان شرکت در این طرح تحقیقاتی، امروز به شکل رسمی آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، دکتر کتایون وحدت بیان کرد: پس از گذشت ۴۸ ساعت از انجام معاینات و آزمایش‌های لازم از داوطلبان گروه نخست، از آن‌ها برای تزریق واکسن دعوت به عمل آمد.
 
وی با ابزار تشکر از استقبال داوطلبان از این طرح ملی افزود: نخستین گروه از داوطلبان روز ۱۳ خرداد ماه با حضور در محل اجرای طرح و انجام آزمایش‌های لازم و تکمیل فرم‌های ثبت نام، نسبت‌به مراحل اجرای طرح آموزش‌های لازم را دریافت کردند.
 
مجری طرح آزمایشی واکسن ایرانی برکت در استان بوشهر ادامه داد: با آماده سازی فضای مناسب و فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم، مجموعه کلاس‌های زنده یاد دکتر سید علی طبیب واقع در سایت مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان محل اجرای این طرح ملی در نظر گرفته شده است.
 
ادامه ثبت نام از داوطلبان طرح ملی واکسن ایرانی برکت
 
وی با اشاره به اجرا شدن فاز سوم کار آزمایی واکسن کووایران برکت در ۶ شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و بوشهر، افزود: با توجه به استقبال خوب متقاضیان برای شرکت در این طرح ملی، نام نویسی از دیگر علاقمندان در بوشهر همچنان ادامه دارد.
 
دکتر وحدت عنوان کرد: داوطلبان مشارکت در این طرح می‌توانند با سامانه تلفنی ۴۰۳۰ تماس گرفته یا با استفاده از سامانه پیام‌رسان آی گپ (۱۰#*۴۰۳۰*) در این طرح نام‌نویسی کنند.
 
متخصص بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: همکاران ما با افرادی که برای شرکت در فاز سوم طرح تحقیقانی واکسن ایرانی برکت ثبت نام کرده‌اند تماس گرفته و تاریخ حضور آنان را بر اساس جدول زمان‌بندی شده اعلام خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر