جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۲۲۸
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید ۲ اصل سلامت مردم و صیانت از رای آنان در انتخابات ۲۸ خرداد در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد دشتی روز دوشنبه در  بازدید از ستاد انتخابات این شهرستان افزود: صیانت از جان و رای مردم در انتخابات این دوره مهمترین وظیفه دولت به عنوان مجری انتخابات است و عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد که آنها در این زمینه اطمینان خاطر داشته باشند.

وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه وظیفه اصلی فرمانداری، برگزاری انتخاباتی سالم و امن است‌، درصورت نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی از سوی ستادهای انتخاباتی، تخلف تلقی می‌شود.

دشتی افزود: در انتخابات این دوره، کارشناسان شبکه  بهداشت و درمان در کنار دیگر عوامل در شعبه اخذ رای حضور می‌یابند و نسبت به رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت خواهند کرد.

فرماندار دیلم گفت:  بر اساس تقویم انتخابات، برنامه‌ها و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان به خوبی در حال انجام است.

وی اظهار داشت: در انتخابات امسال به خاطر بیماری کووید ۱۹، راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی ممنوع است.

دشتی بیان کرد: مسئولان ستادهای ریاست جمهوری، نامزدهای انتخابات شوراها، فعالان فضای مجازی، رسانه‌های سمعی وبصری و ائمه جمعه و جماعت در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک، لوازم تحریر شخصی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ستادهای انتخاباتی و محل اخذ رای اطلاع رسانی کنند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است و برای انتخابات این دوره ۴۳ شعبه اخذ رای پیش بینی شده‌است که از این مجموع ۳۶ شعبه ثابت و مابقی سیار هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر