چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پروژه دفاع مقدس رسانه ای خوب طراحی شده اما باید وارد فاز تهاجمی علیه استکبار شود و به افکار و اندیشه های سست به صورت علمی با زبان بین الملل و دانش بنیان حمله کند.به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در نشست با اعضای بسیج رسانه استان بوشهر افزود: در شرایطی که استکبار درعرصه های اقتصاد، علم، فناوری و سیاست به بن بست رسیده نگاه تهاجمی رسانه ای ما به آنها باید قوت بیشتری یابد تا با دفاع مقدس و تهاجم رسانه ای ضعف های آنان را افشا کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۱
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پروژه دفاع مقدس رسانه ای خوب طراحی شده اما باید وارد فاز تهاجمی علیه استکبار شود و به افکار و اندیشه های سست به صورت علمی با زبان بین الملل و دانش بنیان حمله کند.

به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در نشست با اعضای بسیج رسانه استان بوشهر افزود: در شرایطی که استکبار درعرصه های اقتصاد، علم، فناوری و سیاست به بن بست رسیده نگاه تهاجمی رسانه ای ما به آنها باید قوت بیشتری یابد تا با دفاع مقدس و تهاجم رسانه ای ضعف های آنان را افشا کنیم.

وی اضافه کرد: امروز درآستانه فتنه عظیم رسانه ای هستیم و تنها راه نجات نیز دفاع مقدس و تهاجم رسانه ای علیه استکبار و صهیونیزم است.

صفایی بوشهری ادامه داد: پیشرفت رسانه ای ایران در عرصه مدل و محتوا و سمت گرفتن به حضور در بیداری اسلامی جهان و مبارزه با استکبار و جهان سلطه بی نظیر است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: بسیج رسانه خط مقدم و اعضای آن افسران دفاع مقدس و تهاجم رسانه ای و مایه بصیرت وعزت درعرصه های مختلف رسانه ای هستند.

امام جمعه بوشهر گفت: امروز کار ابر رسانه های استکبار مدیریت اخبار جهان برای چپاول ثروت کشورها و تسلط بر سیاست و قدرت آنها است.

صفایی بوشهری افزود: جهان کنونی دچار هجوم گسترده رسانه ای جهان استکبار و صهیونیزم بین الملل است و اقدام توهین آمیز روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر خاتم (ص) نمونه ای از آن است.

وی اضافه کرد: اسکتبار جهانی و صهیونیزم بین الملل با این اقدام برای حضور نظامی در خلیج فارس و اسلام هراسی در دنیا اقدام کرده اند.

امام جمعه بوشهر با محکوم کردن اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی گفت: ما هرچه داریم از قرآن، ولایت، رهبری و خون شهدا داریم و باید پاسدار خون شهدا و حریم ولایت باشیم.

وی یادآور شد: حرکت های توهین آمیز اسکتبارعلیه مذاهب بویژه دین اسلام بیانگراین است که آنان در آستانه سقوط و انحطاط قرار دارند. 

امام جمعه بوشهر اظهارکرد: امروز جهان استکبار با ابزار رسانه به کشورهای انقلابی و اسلامی بویژه ایران می تازد و وظیفه ما در مقابل تهاجم ضد بشری استکبار دفاع مقدس رسانه ای است.

وی یادآور شد: بسیجی بودن به معنای مسلمان با تقوا، باایمان، انقلابی، حاضر در صحنه، پیشتاز و ولایت مدار و بسیج رسانه نیز به معنای زبان گویای نظام اسلامی و ولایت و کوهی استوار در مقابل تهاجم رسانه ای استکبار است.

صفایی بوشهری بیان کرد: با توجه به اینکه امروز اسکتبار از رسانه استفاده ضد بشری می کند به همین دلیل می طلبد رسانه های انقلابی و اسلامی دفاع مقدس رسانه ای را طراحی کنند.

وی ادامه داد: با ظهور انقلاب اسلامی ایران استکبار رسانه ای درهم شکست و در مقابل فضای مجازی و شبکه های مختلف آنان نیز پایگاه های خبری تحلیلی انقلابی اسلامی طراحی شد. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر