جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: مردی با مراجعه به پلیس مدعی شد که همسرش با انجام کارهای فریب‌کارانه و برنامه‌ریزی دقیق که با خواستگار قبلی‌اش داشته مبالغ کلانی را از وی کلاهبرداری کرده است.به گزارش فکرشهر و به نقل از خراسان، شاکی در اظهارات خود عنوان کرد که همسر وی در ابتدا اعلام کرده که به بیماری سرطان مبتلاست و برای درمان به تهران عزیمت می‌کند و بنا به تشخیص دکتر باید برای درمان به خارج از کشور برود و پس از مدتی بیان می‌دارد که از کشور خارج شده و در آلمان در حال معالجه است.
کد خبر: ۹۰۵۵
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۶

فکرشهر: مردی با مراجعه به پلیس مدعی شد که همسرش با انجام کارهای فریب‌کارانه و برنامه‌ریزی دقیق که با خواستگار قبلی‌اش داشته مبالغ کلانی را از وی کلاهبرداری کرده است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از خراسان، شاکی در اظهارات خود عنوان کرد که همسر وی در ابتدا اعلام کرده که به بیماری سرطان مبتلاست و برای درمان به تهران عزیمت می‌کند و بنا به تشخیص دکتر باید برای درمان به خارج از کشور برود و پس از مدتی بیان می‌دارد که از کشور خارج شده و در آلمان در حال معالجه است.

همسر شاکی برای صحت موضوع و شک نکردن همسرش با شماره‌های ماهواره‌ای تماس حاصل می‌کرد و مکاتبه‌ای از طریق فکس با منزل مسکونی مالباخته انجام داده مبنی بر اینکه از بیمارستان آلمان ارسال می‌شود. مالباخته به واریز مبلغ 2 میلیارد تومان طی چند مرحله به حساب وی اقدام کرده است تا اینکه پس از مدتی، شاکی به متهم مشکوک می‌شود و طی تماس تلفنی برای عیادت او آدرس بیمارستان محل درمان او را می‌پرسد که متهم با دلایل مختلف از دادن آدرس خودداری و سپس تلفن مورد نظر را خاموش می‌کند که این امر باعث طرح شکایت می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر از توابع استان کرمان در این‌باره گفت: باتشکیل پرونده، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند تا اینکه در نهایت متهم را که پس از مدتی برای دیدار فرزندانش به شهرستان بازگشته بود شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ علی نمازیان افزود: متهم علاوه بر کلاهبرداری 2 میلیارد تومانی از همسرش، تعدادی سند املاک نیز از مالباخته کلاهبرداری کرده که متهمه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر