چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر:
فکرشهر: مدیرکل دفترشهری استانداری بوشهرگفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه منتخبان جدید شوراهای شهرها در این استان انجام شده است...
کد خبر: ۹۰۶۴۳
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

فکرشهر: مدیرکل دفترشهری استانداری بوشهرگفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه منتخبان جدید شوراهای شهرها در این استان انجام شده است .

به گزارش فکرشهر از استانداری بوشهر، حمید بردستانی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: انتخابات شوراها در ۴۰ شهر استان بوشهر برگزار می‌شود و پس از آن برگزیدگان مردم در دوره‌های آموزشی با موضوع‌های وظایف شوراها، آیین نامه انتخاب شهرداران و مسائل مربوط به شهرداری‌ها شرکت می‌کنند.

وی افزود: امروز جامعه در دوره‌ سرنوشت سازی قرار دارد و از این پس شاهد تغییر مدیریت محلی در حوزه شوراها و شهرداری‌ها خواهیم بود.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر ادامه داد: بر اساس آمار موجود، تعداد ۱۰۸ نفر از مجموع ۲۱۰ نفر عضو شورای پنجم شهرها، در انتخابات دوره ششم شوراهای شهر نامزد شده‌اند.

بردستانی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیرانه از شیوع کرونا در تبلیغات انتخاباتی، گفت: به همه شهرداری‌های استان ابلاغ شده است تا مکان‌های مناسبی برای تبلیغات انتخابات در سطح شهرها آماده کنند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۲۸ خرداد ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر